دانلود فیلم
Nikita نیکیتا

582 تعداد بازدید
User 1
10
/
2
AnimeList Rating
User 75091
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Nikita (نیکیتا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم
دانلود فیلم Nikita (نیکیتا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

خلاصه فیلم La Femme Nikita 1990

یک نوجوان محکوم، به یک قاتل آموزش دیده تبدیل می شود که برای دولت کار می کند. با این حال، زمانی که او عاشق می شود و تلاش می کند تا بین حوزه های شخصی و حرفه ای زندگی اش تعادل برقرار کند، موقعیت ها خراب می شوند…

 

عوامل ساخت فیلم La Femme Nikita 1990

فیلم La Femme Nikita که در فرانسه نیکیتا نیز نامیده می شود، یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور فرانسه است. این فیلم در سال ۱۹۹۰ به نویسندگی و کارگردانی لوک بسون منتشر شد.  در این فیلم آن پریلو در نقش شخصیت اصلی، یک تبهکار نوجوان که به دلیل قتل پلیس در جریان سرقت مسلحانه از داروخانه مجرم شناخته شده و به حبس ابد محکوم می شود، بازی می کند. مسئولان دولتی او مرگ او را جعل می کنند و او را به عنوان یک قاتل حرفه ای استخدام می کنند. پس از آموزش شدید، او کار خود را به عنوان یک قاتل شروع می کند، جایی که تلاش می کند بین کار خود و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کند. او در این کار استعداد خود را نشان می دهد و حرفه اش پیشرفت می کند تا اینکه یک ماموریت در یک سفارت به اشتباه می افتد. فیلم نیکیتا از نظر تجاری موفق بود، اما نقد های متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم با عنوان فیلم گربه سیاه (1991) در هنگ کنگ، فیلم نقطه بدون بازگشت (1993) در هالیوود و در بالیوود به عنوان Kartoos (1999) بازسازی شد. دو مجموعه تلویزیونی انگلیسی زبان بر اساس این فیلم، La Femme Nikita (1997-2001) و Nikita (2010-2013) تولید شد. در فیلم La Femme Nikita بازیگرانی همچون آن پریلو در نقش نیکیتا، مارک دورت در نقش ریکو، ژان هوگ آنگلاد در نقش مارکو، چکی کاریو در نقش باب و ژان مورو در نقش آماند به ایفای نقش می پردازند. بخاطر موفقیت Le Grand Bleu، Gaumont موافقت کرد که نیکیتا را بدون اینکه فیلمنامه ای را دیده باشد، تامین مالی کند. ساخت نیکیتا 39 میلیون فرانک هزینه داشت و محصول مشترک شرکت بسون Les Films du Loup، Gaumont و Cecchi Gori Group Tiger Cinematographica بود.

 

عملکرد فیلم Nikita 1990

در فرانسه، استقبال مطبوعاتی مردمی از فیلم La Femme Nikita متفاوت بود. ماهنامه های سینمایی مطلوب تر بودند، در حالی که مجلات جدی تر و عمدتاً منفی بودند. برای دانلود فیلم La Femme Nikita 1990 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بررسی‌های Le Nouvel Observateur، Libération، Le Figaro و Le Journal du Dimanche به فیلم بازخوردهای مثبتی دادند، جایی که همگی از فیلم سبک فیلم نوآر بسون قدردانی کردند و از بازی پاریو در نقشی سخت شگفت زده شدند. در مقابل، فیلم در نقدهای L'Humanité، L'événement du jeudi، Le Monde، Le Parisien، و La Croix رد شد، که دریافتند این فیلم از نظر بصری و روانی شبیه یک تبلیغ تجاری است که عمق یک کمیک استریپ را دارد. این فیلم در خارج از فرانسه نقد های متفاوتی دریافت کرد. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس نقد 14 منتقد، نمره 56 از 100 را بدست آورد، که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. با این حال، در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نظر 44 منتقد، امتیاز تایید 89٪ را بدست آورد. انجمن این سایت نوشت: «یک تریلر دیوانه کننده و غیر قابل کنترل که به سرب آن پاریو شخصیت بزرگ و فضای احساسی زیادی برای کار می دهد». دانلود فیلم La Femme Nikita 1990 به طرفداران ژانر اکشن و هیجان انگیز دهه نود پیشنهاد میشه. فیلم La Femme Nikita نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی زبان شد. Parillaud برنده جایزه سزار برای بهترین بازیگر زن و جایزه David di Donatello برای بهترین بازیگر زن خارجی در سال 1991 شد. همچنین مارک دورت برای بازی در نقش ریکو نامزد جایزه سزار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.