دانلود فیلم
My Big Fat Greek Wedding 3 عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من 3

588 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4550
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 (عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من 3) بدون سانرو با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 (عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من 3) بدون سانرو با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم My Big Fat Greek Wedding 3

تقریباً یک سال از رویدادهای فیلم My Big Fat Greek Wedding 2 می گذرد، تولا، روزهای سختی را سپری می کند. او و همسرش ایان هر دو پدران خود را از دست داده اند و مادرش ماریا با عوارض پیری و حافظه خود دست و پنجه نرم می کند. با این حال، به همان اندازه که همه چیز در خانه سخت است، او و ایان به یونان می روند، به ویژه روستای پدرش در جزیره ای نه چندان دور از آتن، برای یک دیدار خانوادگی...

 

عوامل ساخت فیلم My Big Fat Greek Wedding 2023

فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی نیا واردالوس منتشر شد. سومین قسمت از مجموعه فیلم My Big Fat Greek Wedding، با بازی واردالوس، جان کوربت، لوئیس ماندیلور، النا کامپوریس، جیا کاریدس، جوی فاتون، لینی کازان و آندره آ مارتین ساخته شده. My Big Fat Greek Wedding 3 اولین فیلم این مجموعه است که مایکل کنستانتین (که در سال 2021 درگذشت) و بس مایسلر در آن حضور ندارند. فیلمبرداری آن در آتن، یونان، از ژوئن تا آگوست 2022 انجام شد. این فیلم خانواده پورتوکالوس را در سفری به یونان برای ملاقات خانوادگی پس از مرگ گاس دنبال می کند. در این فیلم، نیا واردالوس در نقش فتولا «تولا» پورتوکالوس، جان کوربت در نقش ایان میلر، لوئیس ماندیلور در نقش نیک پورتوکالوس، النا کامپوریس در نقش پاریس میلر و لاینی کازان در نقش ماریا پورتوکالوس به ایفای نقش می پردازند. در اواخر ژوئن سال 2016، نیا واردالوس به احتمال ساخت فیلم سوم اشاره کرد و گفت که ایده ای برای طرح دارد، اگرچه هیچ نوشته ای انجام نشده است. در آوریل سال 2021، گزارش شد که فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 به عنوان یک فیلم مستقل به نویسندگی واردالوس در حال ساخت است، که او همچنین نقش خود را به عنوان همبازی بازی خواهد کرد. به عنوان یک فیلم مستقل، استودیو نتوانست بیمه ای برای شروع فیلمبرداری در بحبوحه همه گیری COVID-19 در سال 2021 دریافت کند. در اکتبر 2021، واردالوس تایید کرد که فیلمنامه سومین فیلم تکمیل شده است و شامل عروسی یونانی دیگری می شود. در ژوئن 2022، گزارش شد که واردالوس به عنوان کارگردان در فیلم سوم خدمت خواهد کرد. فیلمبرداری اصلی در آتن، یونان، در 22 ژوئن 2022 آغاز شد و 10 آگوست 2022، فیلمبرداری رسما به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم My Big Fat Greek Wedding 3

فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 توسط Focus Features در ایالات متحده در 8 سپتامبر 2023 منتشر شد. برای دانلود فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در 26 سپتامبر 2023، سه هفته پس از اکران در سینما، روی پلتفرم های دیجیتال منتشر شد. به طور کلی نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد و توانست 31 میلیون دلار در باکس آفیس سراسر جهان بفروشد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 29 درصد را بر اساس نقد 89 منتقد، با میانگین نمره 4.5/10 بدست آورد. دانلود فیلم My Big Fat Greek Wedding 3 به طرفداران این سری فیلم پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت در مورد فیلم نوشتند: «عروسی یونانی بزرگ من 3 دوست داشتنی و آفتابی، اگر چه اغلب بی نشیب است، بسیاری از چیز هایی را تکرار می کند که مخاطبان اولین بار آن را دوست داشتند، اما از بازدهی کاهش یافته رنج می برد.» وب سایت متاکریتیک، نمره 35 از ده را به این فیلم اختصاص داد. که نشان دهنده "بررسی های عمومی نامطلوب" برای فیلم بوده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.