دانلود فیلم
The Wonderful Story of Henry Sugar داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر

776 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 37638
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar (داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar (داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Wonderful Story of Henry Sugar 2023

یک مرد ثروتمند در مورد یک ترفند که می تواند بدون استفاده از چشمانش ببیند، یاد می گیرد، سپس تصمیم می گیرد تا در این مهارت تبحر پیدا کند تا در قمار تقلب کند...

 

عوامل ساخت فیلم Wonderful Story of Henry Sugar 2023

فیلم Wonderful Story of Henry Sugar (یا به سادگی داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر) یک فیلم کوتاه در ژانر فانتزی محصول کشور آمریکا است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی وس اندرسون، بر اساس داستان کوتاهی به همین نام در سال ۱۹۷۷ است. این دومین فیلم اقتباسی از یک اثر دال به کارگردانی اندرسون است، پس از آقای فاکس شگفت انگیز (2009). در این فیلم بندیکت کامبربچ در نقش شخصیت اصلی در کنار رالف فاینس، دو پاتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیواد ایفای نقش می کنند. در این داستان، مردی ثروتمند در مورد یک ترفند که می تواند بدون استفاده از چشمانش ببیند، یاد می‌گیرد و می خواهد برای کسب پول بیشتر ازش استفاده کند. این فیلم اولین فیلم از مجموعه چهار قسمتی از داستان های کوتاه دال است که شامل «قو»، «قش گیر» و «زهر» می شود. توسعه این پروژه در ژانویه 2022 آغاز شد. فیلمبرداری اصلی آن ماه در لندن انجام شد. فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar در ابتدا یک فیلم بلند گزارش شده بود تا اینکه اندرسون در ژوئن 2023 توضیح داد که این فیلم یکی از مجموعه فیلم‌های کوتاه خواهد بود. در سپتامبر سال 2021، نتفلیکس شرکت داستانی رولد دال را به مبلغ 686 میلیون دلار خریداری کرد. پروژه Wonderful Story of Henry Sugar در 7 ژانویه 2022 تایید شد، یک روز پس از اینکه گزارش شد که وس اندرسون قرار است اقتباس فیلم را بنویسد و کارگردانی کند و نتفلیکس توزیع کند. اعلام شد که بندیکت کامبربچ در نقش شوگر با رالف فاینز، دیو پاتل و بن کینگزلی در نقش‌های فرعی بازی خواهد کرد. روپرت فرند و ریچارد آیواده بعداً به بازیگران پیوستند.

 

عملکرد فیلم Wonderful Story of Henry Sugar

فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 اولین بار در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در 20 سپتامبر 2023 اکران محدودی دریافت کرد و سپس در 27 سپتامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. برای دانلود فیلم Wonderful Story of Henry Sugar 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 36 نقد با میانگین نمره 8.9 از 10، موفق به دریافت امتیاز تایید 97% شد. نظر انجمن این وب سایت چنین است: «وس اندرسون با داستان شگفت انگیز هنری شوگر به دنیای رولد دال باز می‌گردد و ثابت می کند که سبک متمایز او برای یکی از شیرین ترین داستان های نویسنده مناسب است.» در متاکریتیک، فیلم بر اساس 17 بررسی موفق به دریافت امتیاز 85 از 100 شد که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. دانلود فیلم Wonderful Story of Henry Sugar به طرفداران فیلم های کوتاه اللخصوص در ژانر فانتزی پیشنهاد ویژه میشه. در Variety، پیتر دبروژ این فیلم را "به طرز لذت بخشی فشرده" نامید و افزود که داستان کوتاه دال "مطابقت خوبی با رویکرد پیچیده اندرسون دارد".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.