دانلود فیلم
All Fun and Games همه سرگرمی ها و بازی ها

544 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 873
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All Fun and Games (همه سرگرمی ها و بازی ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم All Fun and Games (همه سرگرمی ها و بازی ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم All Fun and Games 2023

گروهی از نوجوانان سلم، چاقوی نفرین شده ای را کشف می کنند که شیطانی را آزاد می کند و آنها را مجبور می کند تا نسخه های وحشتناک و مرگبار بازی های دوران کودکی را انجام دهند که در آن هیچ برنده ای وجود ندارد، فقط بازمانده وجود دارد...

 

عوامل ساخت فیلم All Fun and Games 2023

فیلم  All Fun and Games یک فیلم سینمایی در ژانر وحشت محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی آری کاستا، ارن سلب اوغلو و جی جی برایدر به کارگردانی کوستا و سلب اوغلو و با بازی آسا باترفیلد و ناتالیا دایر منتشر شد. این اولین پروژه کارگردانی کاستا و سلب اوغلو است. در فیلم  All Fun and Games 2023 آسا باترفیلد در نقش مارکوس فلچر، ناتالیا دایر در نقش بیلی فلچر، آنابث گیش در نقش کتی فلچر، بنجامین ایوان آینزورث در نقش جونا «جو» فلچر و لورل مارسدن در نقش سوفی فلچر به ایفای نقش پرداخته اند.

 

عملکرد فیلم All Fun and Games

در آوریل 2022، اعلام شد که فیلمبرداری اصلی در کانادا آغاز شد. در جولای 2022، اعلام شد که Cutting Edge Media Music حقوق موسیقی اصلی فیلم را به دست آورده است. در جولای 2023، اعلام شد که Vertical Entertainment حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آورده است. برای دانلود فیلم All Fun and Games با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم All Fun and Games 2023 در اول سپتامبر منتشر شد. چیس هاچینسون از Collider به فیلم یک و نیم ستاره از پنج ستاره اهدا کرد پل لِه از وب سایت Bloody Disgusting به این فیلم سه «جمجمه» از پنج داد. مت دوناتو از IGN به فیلم نقد منفی داد و فیلم را «پیش غذای یک فیلم به عنوان غذای اصلی» نامید. دانلود فیلم All Fun and Games 2023 میتونه برای طرفداران سخت نگیر ژانر وحشت پیشنهاد خوبی باشه. فیلم All Fun and Games یک شروع عمومی و بیهوده دارد که با سبکی بیش از حد جهت دهی شده و به شدت پر سر و صدا، استقبال خود را از بین می برد. فیلم All Fun and Games از طرف تهیه کنندگان برادران روسو از طریق شرکت Gozie AGBO به ما می رسد که فیلم را با شرکت بریتانیایی Anton تولید می‌کند. این فیلم اولین فیلم برای نویسندگی و کارگردانی دو نفره آری کاستا و ارن سلب اوغلو است که پس از چند فیلم کوتاه بین آن دو و کاستا که زیر نظر روسوس در سمت‌های مختلف کار کرده‌اند، از جمله کار واحد دوم در فیلم Avengers: Endgame و Extraction، کار کرده است. به نظر می رسد همه سرگرمی ها و بازی ها نوعی فیلم ترسناک است که به عنوان نمایشی در مقیاس کوچک از کارهایی که فیلمسازان نسبتاً اولین بار می توانند انجام دهند عمل می کند و متأسفانه به عنوان یک ویترین آنقدرها هم تاثیرگذار نیست و نمی تواند کیفیت خوبی از فیلم را ارائه دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.