دانلود فیلم
Barber باربر

455 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 534
10
/
4.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Barber (آرایشگر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Barber (آرایشگر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Barber 2023

وال باربر، یک محقق خصوصی، توسط یک بیوه ثروتمند استخدام می شود تا نوه گم شده خود، سارا را پیدا کند. همانطور که تحقیقات اولیه در مورد ناپدید شدن او شروع به تاریک شدن می کند، اسرار به روش های غیرمنتظره ای آشکار می شوند. خیلی زود، باربر خود را درگیر مردان قدرتمندی با اخلاقیات پنهان می بیند که مصمم به خنثی کردن تحقیقات او هستند. آیا او لقمه بزرگتر از دهنش برداشته؟

 

عوامل ساخت فیلم Barber 2023

فیلم باربر یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز محصول کشور ایرلند است. فیلم Barber محصول سال ۲۰۲۳ با بازی آیدان گیلن است. این فیلم توسط فیونا برگین و فینتان کانولی نوشته شده است، تهیه کنندگی آن برگین و کارگردانی آن بر عهده کانولی است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم دوبلین ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. در فیلم Barber 2023 بازیگرانی چون آیدان گیلن، ایسلینگ کرنز، گری لیدون، هلن بهان، دیر دانلیو کامیل اوسالیوان به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم باربر 2023

فیلم Barber در ایرلند در 14 آوریل 2023 اکران شد. یک نقد فیلم ایرلند درباره این فیلم گفت: "این مطالعه شخصیت مردی تکه تکه که در جستجوی ارتباط است، مطمئناً برای دوران پس از کووید به خوبی زمان بندی شده است؛ باربر یک فیلم جاه طلبانه و موفق با چیزهای زیادی برای ارائه است". برای دانلود فیلم Barber 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. دکلن بورک در نویسندگی در Irish Examiner آن را چنین توصیف کرد: «هیچ جایی به اندازه سیاه ترین نوآرها تلخ نیست.» در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۲ منتقد امتیاز تایید ۷۵ درصد را بدست آورد. تاثیرگذارترین چیز در مورد این فیلم این است که علیرغم محدودیت های بسیار - بودجه، کووید، زمان فیلمبرداری - این فیلم همچنان صیقلی است. از نظر بصری، این فیلم یک نامه عاشقانه قابل توجه به دوبلین است که مرکز شهر پر جنب و جوش را به نمایش می گذارد. مجموعه ای از مکان های خیره کننده، از خانه های گرجستانی با نور و خلق و خو گرفته تا بارهای شلوغ هتل ها، به زیبایی توسط DOP با تجربه اوون مک پولین (بنیاد، وایکینگ ها) به تصویر کشیده شده اند. این فیلم به دلیل گرمی نوشتار و عمق روابط از قالب کلاسیک نوآر منحرف شده است. دانلود فیلم Barber 2023 به طرفداران ژانر هیجان انگیز و فیلم های اروپایی پیشنهاد میشه. شیمی روی صفحه نمایش آیدان گیلن با هلن بهان و ایسلینگ کرنز تازه وارد به طرز شگفت انگیزی پیچیده و ظریف است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.