دانلود فیلم
Muzzle پوزه بند

560 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1014
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Muzzle (پوزه بند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Muzzle (پوزه بند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Muzzle 2023

داستان تقریباً همان چیزی است که شما انتظار دارید، پلیسی با مشکلات مدیریت خشم که به مرزها یا قوانین اعتقادی ندارد. اگرچه، در حالی که در بسیاری از این فیلم ها، مرگ یک سگ فقط برای انگیزه های خشونت آمیز کار می کند، در این مورد در واقع بخش بزرگی از این داستان است...

 

عوامل ساخت فیلم Muzzle 2023

فیلم پوزه (به انگلیسی: Muzzle) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان استالبرگ جونیور و نویسندگی کارلایل یوبانک است که آرون اکهارت در آن نقش آفرینی می کند. در فیلم Muzzle 2023 به جز آرون اکهارت در نقش جیک راسر، شاهد هنرنمایی بازیگرانی چون استیون لانگ، دیگو تینوکو، پنه لوپه میچل و نیک کاساوتیس هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در لوئیزویل، کنتاکی در ماه اوت سال 2022 انجام شد.

 

عملکرد فیلم Muzzle 2023

فیلم Muzzle توسط RLJE Films در 29 سپتامبر 2023 منتشر شد. شیلا اومالی از سایت RogerEbert به این فیلم یک ستاره و نیم اهدا کرد. جیک برای تماشا جذاب است. همچنین، حیف که لوئیس چاوز عمیقاً درگیر نشد، آئوجو به عنوان یک شخصیت مطمئنا چیزهای زیادی برای ارائه داشت. برای دانلود فیلم Muzzle 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم پوزه 2023 دقیقاً همان چیزی است که از فیلمی در مورد پلیسی ریشه دار با مشکلات خشم که سگ محبوبش را از دست می دهد انتظار دارید. سورپرایز های زیادی در انتظار شما نیست و این کتاب بازی را کمی دقیق دنبال می کند، اما اگر از طرفداران این نوع سینما هستید، به اندازه کافی برای سرگرم کردن شما پیدا خواهید کرد. می تواند از لایه ها یا پیچش های بیشتری برای توطئه اش استفاده کند، اما عملکرد مناسبی در کار دارد و برای تماشای شبانه آسان به خوبی حرکت می کند. دانلود فیلم Muzzle 2023 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد میشه. جیک راسر افسر LAPD K-9 به نویسندگی و کارگردانی جان استالبرگ جونیور، نویسندگی مشترک کارلایل یوبانک، به تازگی شاهد قتل تکان دهنده شریک زندگی خود توسط یک مهاجم مرموز بوده است.  در فیلم Muzzle بازیگرانی چون آرون اکهارت، استفان لانگ، نیک سیرسی، پنه لوپه میچل، دیگو تینوکو، گرینجر هاینز، لوئیس چاوز و دلیسا رینولدز به ایفای نقش می پردازند. اولاً، با ورود به فیلمی مانند Muzzle، باید انتظارات معقولی داشته باشید، زیرا اگه به دنبال یک تور عاطفی هیجانی یا یک هیجان انگیز افشاگرانه هستید، احتمالاً ناامید خواهید شد. با این حال، اگر به دنبال کمی اکشن، جنایی و هیجانی آمیخته با تقدیم به بهترین دوست مرد باشید، از آن لذت بیشتری خواهید برد. بسیاری از عناصر Muzzle به طور باورنکردنی آشنا هستند، سبک و طرح داستان به ویژه اصلی نیستند، اما هنوز هم ارزش سرگرمی ای وجود دارد. با این حال، چیزی در اتمسفر وجود دارد که جلوی آن را می گیرد، این نت های به شدت غمگین را بدون داشتن عمق احساسی پشتیبان آن ها می زند. بخشی از آن متأسفانه به این دلیل است که خود را بیش از حد جدی می گیرد و به گونه ای حرکت نمی کند که از کلیشه های خود آگاه باشد. هوای آن نوع فیلمی است که یک کشتی گیر سابق در آن بازی می کند، آن نوع فیلم هیجان انگیز و اکشن معمولی را ارائه می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.