دانلود فیلم
Concrete Utopia آرمان شهر بتنی

574 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1963
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Concrete Utopia (آرمان شهر بتنی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم کره ای Concrete Utopia (آرمان شهر بتنی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Concrete Utopia 2023

سئول در اثر زلزله ای قوی ویران شده است. آپارتمان هوانگگونگ تنها مکانی است که پس از زلزله همچنان پابرجاست. بازماندگان راه خود را به آپارتمان هوانگگونگ می رسانند. یانگ تاک (لی بیونگ هون) به طور موقت ساکنان آپارتمان هوانگگونگ را رهبری می کند. با گسترش بحران، یانک تاک سعی می کند از ساکنان در برابر بیگانگان محافظت کند. مین سونگ (پارک سئو جون) یک افسر عمومی بود.  او توسط یانگ تاک انتخاب می شود و یاور او می شود. میونگ هوا (پارک بو یانگ) همسر و پرستار مین سونگ است.  او از مجروحان مراقبت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Concrete Utopia 2023

فیلم Concrete Utopia (به کره‌ای: 콘크리트 유토피아) یک فیلم سینمایی در ژانر پس از حادثه و هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی ام تائه هوا و با بازی لی بیونگ هون، پارک سئو جون و پارک بو یونگ است. این فیلم بر اساس قسمت دوم وبتون Pleasant Bullying اثر کیم سونگ نیونگش ساخته شده است که درباره یک زلزله و عواقب آن است. در 9 آگوست 2023 در سینما اکران شد. در فیلم Concrete Utopia لی بیونگ هون در نقش یئونگ تاک، پارک سئو جون در نقش مین سونگ، پارک بو یونگ در نقش میونگ هوا و کیم سون یانگ در نقش گئوم آئه به ایفای نقش می پردازند. در 4 آگوست 2020، کمپانی Lotte Entertainment یک فیلم هیجان انگیز و فاجعه آمیز با ام تائه هوا به عنوان کارگردان و لی بیونگ هون و پارک بو یانگ در نقش های محوری اعلام کرد. پارک سئو جون نیز به عنوان بازیگر در این فیلم بر اساس وبتون Pleasant Bullying توسط کیم سونگ نیونگ انتخاب شد. این فیلم به کارگردانی Um Tae-hwa و تهیه کنندگی استودیو Climax و تهیه کنندگی مشترک BH Entertainment است. این توسط Lotte Entertainment توزیع می شود، که همچنین به عنوان نماینده فروش بین المللی فیلم کار می کند. موسیقی فیلم توسط Kim Hae-won ساخته شده است، در حالی که Cho Hyoung-rae فیلمبردار آن است. فیلمبرداری اصلی در 16 آوریل 2021 آغاز شد. فیلمبرداری در پایان اوت 2021 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم آرمان شهر بتنی 2023

فیلم Concrete Utopia 2023 موفق به فروش 28 میلیون دلار آمریکا شد. این فیلم عموماً بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و به عنوان فیلم ورودی کره جنوبی در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی برای نود و ششمین دوره جوایز اسکار در 17 اوت 2023 انتخاب شد. این فیلم که در 9 آگوست 2023 در سینما اکران شد، به بخش رقابتی Òrbita در پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سیجس که از 5 تا 15 اکتبر برگزار می‌شود دعوت شده است. همچنین به بخش «اسپوت لایت کره» در هاوایی راه یافته است. جشنواره بین المللی فیلم، که در 12 اکتبر 2023 افتتاح می شود. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2023 در بخش گالا در 9 سپتامبر برای مطبوعات و در 10 سپتامبر برای عموم در تالار روی تامسون به نمایش درآمد. این فیلم در 152 کشور در سراسر جهان از جمله اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی پیش فروش شد. فیلم آرمان شهر بتنی 2023 در 9 اوت بر روی 1621 پرده سینما منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Concrete Utopia بر اساس 8 نقد، با میانگین نمره 7/10 و امتیاز تایید 100 درصد ثبت شده است. چوی جونگ آه از Sports World بازی لی بیونگ هون را ستود و نوشت: «این فیلم هدیه ای جامع برای بازیگری لی بیونگ هون است». و همچنین او را برای جایزه بهترین بازیگر مرد توصیه کنید. برای دانلود فیلم Concrete Utopia 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. چوی احساس کرد که این فیلم "ترس از بسیاری از فیلم های ترسناک" است.  او فیلم را با 3 ستاره از 5 درجه بندی کرد و نوشت: "آرمانشهر بتنی در پایان اندکی باز می شود، اما عمدتاً برداشتی خنده دار تاریک از نیمبییسم به عنوان نیرویی است که آنقدر قدرتمند است که از پایان جهان جان سالم به در می برد." کیسی چونگ از Fiction Horizon به این فیلم امتیاز 8 از 10 داد و فیلم را به عنوان "فیلم بطرز فاجعه آمیزی جذاب که به طرز ماهرانه ای کمدی سیاه و تریلر روانی را در هم می آمیزد" توصیف کرد. دانلود فیلم Concrete Utopia 2023 به طرفداران بازیگر پارک سوجون و پارک بویانگ همچنین فیلم های هیجان انگیز کره ای پیشنهاد می شود. چونگ با تمجید از بازی بازیگران اصلی به ویژه لی بیونگ هون، نوشت: «بازی آفتاب پرست مانند لی بدون شک یکی از بهترین بازی هایی است که تا به حال در کارنامه درخشان او دیده‌ام».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.