دانلود فیلم
Sound of Freedom صدای آزادی

800 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 76813
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Sound of Freedom (صدای آزادی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Sound of Freedom (صدای آزادی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Sound of Freedom 2023

در هندوراس، روبرتو، پدر فقیر دو فرزند، با ملکه زیبایی سابق، ژیزل، ملاقات می کند. او به فرزندان خردسالش، میگوئل و روسیو، پیشنهاد می دهد که قرارداد های مدلینگ کودک امضا کنند. قبول می کند و آنها را به عکاسی می برد.  وقتی برمی گردد تا بچه هایش را بردارد، آنها رفته اند. فاش شد که بچه ها فروخته شدند تا به عنوان برده جنسی استفاده شوند...

 

عوامل ساخت فیلم Sound of Freedom 2023

فیلم صدای آزادی (به انگلیسی: Sound of Freedom) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی مشترک الخاندرو مونته ورده و با بازی جیم کاویزل، میرا سوروینو و بیل کمپ است.  کاویزل نقش تیم بالارد، یک مامور سابق دولت ایالات متحده را بازی می کند که ماموریتی را برای نجات کودکان از دست قاچاقچیان جنسی در کلمبیا آغاز می کند. تهیه کنندگی آن بر عهده ادواردو وراستگی است که در این فیلم نیز ایفای نقش می کند. این طرح حول محور عملیات راه آهن زیرزمینی بالارد، یک سازمان ضد قاچاق جنسی است. در فیلم Sound of Freedom 2023 بازیگرانی چون جیم کاویزل در نقش تیم بالارد، میرا سوروینو در نقش کاترین بالارد، بیل کمپ در نقش خون آشام، ادواردو وراستگی در نقش پل و خاویر گودینو در نقش خورخه هنرنمایی می کنند. فیلم Sound of Freedom از کار تیم بالارد، بنیانگذار عملیات راه آهن زیرزمینی یا O.U.R.، یک سازمان غیرانتفاعی ضد قاچاق الهام گرفته شده است. کار بر روی فیلمنامه در سال 2015 آغاز شد. بالارد شخصاً درخواست کرده بود که جیم کاویزل او را به تصویر بکشد زیرا تحت تأثیر بازی کاویزل در نقش ادموند دانتس در کنت مونت کریستو (2002) قرار گرفته بود. کاویزل بیان کرده است که فیلم صدای آزادی را دومین فیلم مهمی می داند که تا به حال در آن ظاهر شده است و آن را پس از نقش اصلی خود در نقش عیسی مسیح در مصائب مسیح (2004) قرار می دهد. فیلمبرداری اصلی در تابستان 2018 آغاز شد. بیشتر فیلم در کارتاخنا، کلمبیا فیلمبرداری شده است.

 

عملکرد فیلم صدای آزادی 2023

این فیلم در تاریخ 4 ژوئیه 2023 توسط Angel Studios منتشر شد. این فیلم موفقی بود و به یکی از موفق ترین فیلم های مستقل تاریخ تبدیل شد. برای دانلود Sound of Freedom 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Sound of Freedom موفق به فروش 217 میلیون دلار در مقابل بودجه 14.5 میلیون دلاری شد و نقد های متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، در حالی که استقبال مخاطبان بسیار مثبت بوده است. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Sound of Freedom 2023 امتیاز تایید 57 درصد را بر اساس نقد 77 منتقد، با میانگین نمره 5.9 از 10 بدست آورد. در انجمن این وب سایت آمده است: «صدای آزادی یک فراخوان مؤثر و تعلیق کننده برای اقدام علیه قاچاق انسان است، در عین حال در تصویر کردن موضوع حساس، رحمی نشان نمی دهد». دانلود فیلم Sound of Freedom 2023 به طرفداران ژانر اکشن و جنایی پیشنهاد میشه. متاکریتیک به این فیلم نمره 36 از 100 را بر اساس نظر 11 منتقد داد که نشان دهنده نظرات "به طور کلی نامطلوب" است. آدام گراهام همچنین نقد مثبتی ارائه کرد: "حتی با وجود اینکه سرعت فیلم شروع به تند شدن می کند، کار آن با شایستگی انجام شده است، اگر نه کاملاً هنرمندانه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.