دانلود فیلم
The Nun II راهبه 2

978 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 37354
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Nun II (راهبه 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Nun II (راهبه 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Nun II 2023

در سال 1956، پدر نوآره و ژاک کارهای روزمره را در کلیسای خود در تاراسکون فرانسه انجام می دهند. در حین بررسی یک اغتشاش، Noiret به هوا بلند می شود، آتش افروخته می شود و قبل از فرار ژاک بصورت وحشت ناکی همه جا را در بر می گیرد...

 

عوامل ساخت فیلم The Nun II 2023

فیلم راهبه دوم (همچنین به عنوان فیلم راهبه: فصل دوم شناخته می شود) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، گوتیک و ماوراء طبیعی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی مایکل چاوز، با فیلمنامه ای توسط ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر بر اساس داستانی از کوپر است. این فیلم که دنباله ای بر راهبه (2018) و قسمت هشتم مجموعه The Conjuring Universe است، با بازی تایسا فارمیگا، جوناس بلوکت و بانی آرونز، از اولین فیلم بازگشته و استورم رید و آنا پاپلول نیز به بازیگران آن پیوستند. پیتر سافران و جیمز وان به عنوان تهیه کننده بازگشته اند. در سال 2017، وان درباره احتمال ساخت دنباله راهبه صحبت کرد و تا سال 2019، سافران فاش کرد که فیلم در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. کوپر ابتدا به عنوان تنها نویسنده استخدام شد، قبل از اینکه گلدبرگ و ناینگ به عنوان فیلمنامه نویس در فیلمنامه نهایی همکاری کنند. چاوز که پیش از این کارگردانی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (2021) را بر عهده داشت، به عنوان کارگردان معرفی شد. فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2022 در فرانسه آغاز شد. در فیلم The Nun II بازیگرانی چون تایسا فارمیگا در نقش خواهر ایرنه، مارگو برنازی در نقش ایرنه جوان، یوناس بلوکه در نقش موریس، استورم رید در نقش خواهر دبرا، آنا پاپلول در نقش کیت و بانی آرون در نقش راهبه به ایفای نقش می پردازند. در سپتامبر 2022، مشخص شد که ایان گلدبرگ و ریچارد ناینگ به عنوان نویسندگان مشترک فیلمنامه نویسی جدیدترین پیش نویس فیلمنامه مشارکت داشته اند.

 

عملکرد فیلم راهبه دو 2023

فیلم The Nun II توسط Warner Bros. Pictures در 8 سپتامبر 2023 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم 233 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، اما به طور کلی نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفتی تلقی می شد. برای دانلود فیلم The Nun II 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم The Nun II امتیاز تایید 52 درصد را بر اساس نقد 128 منتقد، با میانگین نمره 5.1 از 10 بدست آورد. انجمن وب سایت چنین نوشت: «فیلم راهبه 2023 ترسناک تر از نسخه قبلی خود، علیرغم اینکه اصلی ترین دنباله ترسناک نیست، به مجموعه ی Conjuring افزوده می شود.» وبسایت Metacritic امتیاز 47 از 100 را بر اساس 24 نقد، به این فیلم داد که نشان دهنده بررسی "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم The Nun II 2023 به طرفداران فیلم های ترسناک از جمله  مجموعه فیلم Conjuring پیشنهاد ویژه میشه. فرانک شِک از هالیوود ریپورتر نوشت: «فیلمساز کار خوبی را برای ایجاد فضایی شوم انجام می دهد (لوکیشن های اروپایی دنیای قدیم و فیلم برداری غم انگیز تریستان نایبی واقعاً کمک می کنند) و آشفتگی خشونت آمیز را تنظیم می کند، که بیشتر آن شامل دختران کوچک وحشت‌زده است. یک لذت آزاردهنده.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.