دانلود فیلم
The Kill Room اتاق کشتن

566 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1613
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Kill Room (اتاق کشتن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Kill Room (اتاق کشتن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Kill Room 2023

پاتریس (تورمن) به همان اندازه که می توان تصور کرد یک دلال هنری وحشتناک است. او از پرداخت هزینه مطبوعاتی که نمایشگاه هایش سزاوار آن هستند، امتناع می کند و به شدت مشتاق آن نوع تحسینی است که گالری برنامه اش توسط منتقد کیمونو (دبی مازار) پوشش داده شود. بدون فروش برای پشتیبان گالری اش، پاتریس خود را در حاشیه فاجعه ای می بیند...

 

عوامل ساخت فیلم The Kill Room 2023

فیلم اتاق کشتن (به انگلیسی: The Kill Room) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی تاریک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی نیکول پائون و نویسندگی جاناتان جیکوبسون منتشر شد. در این فیلم اوما تورمن، جو مانگانیلو، مایا هاوک، دبی مازار، دری همینگوی و ساموئل ال جکسون به ایفای نقش پرداخته اند. بازیگرانی که در فیلم The Kill Room به ایفای نقش پرداختند عبارتند از اوما تورمن در نقش پاتریس، جو مانگانیلو در نقش رجی، ساموئل ال جکسون در نقش گوردون، مایا هاوک در نقش گریس، دبی مازار در نقش کیمونو، دری همینگوی در نقش آنیکا. فیلم The Kill Room در آوریل 2022 با بازی اوما تورمن و ساموئل ال جکسون، نویسنده فیلمنامه جاناتان جیکوبسون و کارگردانی نیکول پائون معرفی شد. فیلمبرداری اصلی در نیویورک و نیوجرسی در اوایل سال 2022 آغاز شد. فیلمبرداری در هوبوکن در فیلد کلونی گزارش شد، یک فضای کار مشترک در یک گالری هنری که به عنوان محل اصلی فیلمبرداری استفاده می شد. مبلمان برداشته شد و پانل های مسطح از کف تا سقف برای بازسازی یک گالری هنری "جعبه سفید" نصب شد.

 

عملکرد فیلم اتاق کشتن 2023

در جولای سال ۲۰۲۳ استدیو Shout! حق پخش در آمریکا را برای فیلم The Kill Room دریافت کرد و این فیلم در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شد. این فیلم در باجه فروش ۶۰۴ هزار دلار فروخت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 58 درصد را براساس نقد 19 منتقد، با میانگین نمره 6.3 از 10 بدست آورد. متاکریتیک، بر اساس پنج منتقد، امتیاز 62 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.