دانلود فیلم
OMG 2 اوه خدای من ۲

791 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 31355
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم OMG 2 (اوه مای گاد 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم OMG 2 (اوه مای گاد 2) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
  • نوع فیلم
  • پخش از N/A
  • وضعیت منتشر شده
  • مدت زمان 156 دقیقه
  • سال ساخت 2023
  • زبان(ها) هندی, Rajasthani
  • کشور(ها) هند
  • درجه بندی سنی N/A
  • ژانرها کمدی - درام
  • تاریخ انتشار 1402/5/20
  • کارگردان(ها) Amit Rai

خلاصه فیلم OMG 2

کانتی شاران مودگال یکی از ارادتمندان سرسخت لرد شیوا است که مغازه ای در خارج از معبد دارد. او کیف یک غریبه را پیدا می کند و نگه می دارد تا بعداً به او برگرداند. یک روز کانتی را به بیمارستان فراخوانده میشه. پسرش ویوک تمام شب بیدار بود و به طور مداوم خودارضایی می کرد تا اینکه بیهوش شد و چندین قرص ویاگرا مصرف کرد...

 

عوامل ساخت فیلم OMG 2023

فیلم OMG 2 یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام محصول هند به زبان هندی است. این فیلم در سال 2023 درباره آموزش جنسی در هند است که توسط آمیت رای نویسندگی و کارگردانی شده است. این فیلم یک ادامه برای فیلم OMG (2012) است که آکشای کومار، پانکاج تریپاتی و یامی گوتام دار در آن نقش آفرینی می کنند. در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار در نقش رسول شیوا، پانکاج تریپاتی در نقش کانتی شاران مودگال، یامی گوتام دار در نقش کامینی ماهشواری، پاوان مالهوترا در نقش قاضی پوروشوتام ناگار و گویند نامدف در نقش پوجاری به ایفای نقش می پردازند. در ابتدا شایعه شده بود که این فیلم در ژانویه 2021 ساخته می شود و آکشی کومار و پرش راوال به عنوان اصلی ترین قسمت اول بازگشتند، اما راوال این گزارش ها را رد کرد. در ژوئن 2021، عاقبت OMG سرانجام با یک خط داستانی جدید با بازی کومار تایید شد. تریلر رسمی فیلم در 3 آگوست 2023 منتشر شد. هیئت مرکزی صدور گواهینامه فیلم توصیه به کاهش فیلمنامه فیلم و یک گواهینامه (A) (فقط بزرگسالان) کرد، زیرا موضوع فیلم را که به آموزش جنسی در مدارس، همراه با خدا و دین می پردازد، بحث برانگیز می دانستند. ممکن است به احساسات مخاطب آسیب برساند. همچنین پیشنهاد شد که شخصیت کومار در این فیلم که در ابتدا قرار بود شخصیت لرد شیوا باشد، به شخصیت «رسول خدا» تغییر یابد. این فیلم در 11 اوت 2023 در سینما اکران شد.

 

عوامل ساخت فیلم OMG 2

این فیلم در تاریخ 11 آگوست 2023 به نمایش درآمد و نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد. فیلم OMG 2 بیش از 220.49 کرور روپیه (28 میلیون دلار آمریکا) در سرتاسر جهان فروخته است و به عنوان هفتمین فیلم هندی پردرآمد سال 2023 ظاهر شده است. این فیلم از 7 اکتبر 2023 در نتفلیکس به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم OMG 2 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم OMG 2 دارای امتیاز تأیید 75٪ بر اساس 12 بررسی، با میانگین نمره 6.4 از 10 است. منتقد بالیوود هونگاما به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: "در کل OMG 2 یک فیلم جسورانه، قدرتمند، پیشرو و حساس با بازی های قدرتمند به عنوان USP آن است." دانلود فیلم OMG 2023 به طرفداران فیلم های هندی با مضامین اجتماعی پیشنهاد میشه. مجله ایندیا به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: "فیلم OMG 2 به شما نشان می دهد که چگونه یک فیلم می تواند سرگرم کننده، از نظر اجتماعی مرتبط و آموزنده باشد. لازم نیست مغز خود را پشت سر بگذارید تا بخندید. خانواده خود را همراه خود ببرید تا تماشا کنید. این ترکیب جالب از تفسیر اجتماعی و طنز است." توشار جوشی از India Today به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: "به طور کلی، "OMG 2" فیلمی است که ترکیب مناسبی از همه چیز دارد. موفق می شود یک سرگرم کننده با یک پیام معتبر باشد. طرفداران آکشای کومار در آن شرایط بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد که در آن بازیگر یکی از بهترین بازی های حرفه ای خود را ارائه می دهد."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.