دانلود فیلم
Mortal Kombat Legends: Cage Match مورتال کمبت افسانه ها: کیج مچ

1103 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 474
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match (مورتال کمبت افسانه ها: کیج مچ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match (مورتال کمبت افسانه ها: کیج مچ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match

در دهه 1980 هالیوود، جانی کیج ستاره اکشن به دنبال تبدیل شدن به یک بازیگر در فهرست A است. اما وقتی همبازی او، جنیفر، از صحنه فیلمبرداری غایب می شود، جانی خود را در دنیایی پر از سایه، خطر و فریب می بیند. جانی در حالی که سفری خونین را آغاز می کند، به سرعت متوجه می شود که شهر فرشتگان بیش از چند شیطان در میان خود دارد. او با یک جامعه مخفی شوم روبرو می شود که نقشه ای شوم را طراحی می کند، اما مبارزه وحشیانه علیه جنگجویان تشنه به خون Netherrealm تازه شروع شده است. آیا جانی در کنار سایر افسانه های کمبت می تواند بشریت و مهمتر از آن حرفه خود را نجات دهد؟

 

عوامل ساخت فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match

فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match یک فیلم سینمایی در ژانر انیمیشن دو بعدی، اکشن و ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۳ است. این فیلم انیمیشن با محدودیت سنی R به کارگردانی ایتان اسپالدینگ، تهیه کنندگی ریک مورالس، جیمز کریگ، آلیسا اورنلاس و نویسندگی جرمی آدامز ساخته شده است.این فیلم توسط کمپانی انیمیشن برادران وارنرز و  Midway Games ساخته و توزیع شد. جانی کیج، سوپراستار اکشن، با یک جامعه مخفی شوم که در حال طراحی یک نقشه شیطانی است، مبارزه می کند. با این حال، مبارزه وحشیانه علیه جنگجویان تشنه به خون در netherrealm تنها آغاز است. بازیگرانی چون جوئل مک هیل در نقش جانی کیج، جنیفر گری در نقش خودش، دوسان براون در نقش چاک گلدن، گری گریفین در نقش کیا، رابین اتکین داونز در نقش شینوک، زهرا فضل در نقش جاتاکا و گیلبرت گاتفرید در نقش دیوید دابلدی به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match 2023

افسانه های Mortal kombat: Cage Match دارای یک بازیگر پر ستاره و بسیار سرگرم کننده به همراه مک هیل، گری و داونز است که فیل لامار کهنه کار فوتوراما، گری دلیل نماد صداپیشگی و گیلبرت گوتفرید در کنار دوسان براون، زهرا فاضل، کلی هو به آن ها پیوستند. دانلود فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match به طرفداران فیلم های اکشن توصیه می شود. Mortal Kombat Legends: Cage Match Audio Commentary - به تهیه کنندگان ریک مورالس و جیم کریگ و فیلمنامه نویس جرمی آدامز در یک ماجراجویی صوتی بپیوندید که داستان کاملا لوله ای زنده کردن شگفتی های دهه 80 جانی کیج را بازگو می کند. برای دانلود فیلم Mortal Kombat Legends: Cage Match 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در دهه 1980 هالیوود، جانی کیج، هنرپیشه هنرهای رزمی، به دنبال همبازی گمشده خود در میان لس آنجلس مملو از مبارزان تشنه به خون می گردد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.