دانلود فیلم
She Came to Me او نزد من آمد

647 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2638
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم She Came to Me - او نزد من آمد با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم She Came to Me - او نزد من آمد با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم She Came to Me 2023

آهنگساز استیون لادم از نظر خلاقیت مسدود شده و نمی تواند موسیقی را برای اپرای بازگشت بزرگ خود به پایان برساند. او به دستور همسرش، پاتریشیا، که قبلاً درمانگر او بود، به جستجوی الهام می‌پردازد و خیلی بیشتر از آنچه که برایش چانه زنی می کرد، پیدا می کند...

 

عوامل ساخت فیلم او نزد من آمد 2023

فیلم She Came to Me یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ربکا میلر است. در این فیلم پیتر دینکلیج، ماریسا تومی، جوآنا کولیگ، برایان دارسی جیمز و آن هاتاوی ایفای نقش می کنند.  اولین نمایش جهانی این فیلم در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین در ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ بود و در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ توسط Vertical Entertainment منتشر شد. در فیلم She Came to Me 2023 بازیگرانی چون پیتر دینکلیج در نقش استیون لادم، آن هاتاوی در نقش پاتریشیا جساپ-لودم، ماریسا تومی در نقش کاترینا ترنتو، ایوان الیسون در نقش جولیان جساپ و هارلو جین در نقش ترزا شیسکوفسکی به ایفای نقش می پردازند. قرار بود فیلمبرداری اصلی در اواخر سال 2021 در شهر نیویورک انجام شود، اما تا آوریل 2022 شروع نشد.

 

عملکرد فیلم She Came to Me 2023

این فیلم هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین را در 16 فوریه 2023 افتتاح کرد. در ماه مه 2023، سرگرمی عمودی ایالات متحده حقوق توزیع فیلم را به دست آورد. برای دانلود فیلم She Came to Me 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در 6 اکتبر 2023 منتشر شد که قبلاً قرار بود در 29 سپتامبر 2023 منتشر شود. در وب سایت جمع آوری نقد rotten tomatoes، امتیاز تایید 46 درصد را براساس نظر 54 منتقد، با میانگین نمره 5.7/10 بدست آورد. انجمن وب سایت چنین نوشتند: «ترکیب نا آرام او از کمدی رمانتیک و درام اغلب ناامید کننده است، علی رغم اهداف تحسین برانگیز داستان و کار قوی از بازیگران فوق‌العاده با استعداد است». دانلود فیلم She Came to Me 2023 به طرفداران فیلم های کمدی رمانتیک پیشنهاد میشه. متاکریتیک به فیلم She Came to Me امتیاز 53 از 100 را بر اساس نظر 20 منتقد داد که نشان دهنده نقد های "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.