دانلود فیلم
The Exorcist: Believer جن گیر: معتقد

763 تعداد بازدید
User 1
10
/
3
AnimeList Rating
User 30158
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Exorcist: Believer (جن گیر: معتقد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Exorcist: Believer (جن گیر: معتقد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم جن گیر: معتقد ۲۰۲۳

در هائیتی، عکاس ویکتور فیلدینگ و همسر باردارش سورن، در ماه عسل خود به سر می برند تا اینکه زلزله ای بزرگ رخ می دهد. سورن به شدت مجروح می شود و امدادگران به ویکتور می گویند که باید همسرش یا فرزند متولد نشده اش آنجلا را نجات دهد. سیزده سال بعد، ویکتور ایمان خود را به خدا از زمان مرگ سورن از دست داد، در حالی که آنجلا را به تنهایی بزرگ کرد یک روز بعد از مدرسه، آنجلا با بهترین دوست باپتیست خود کاترین به جنگل می رود تا در تلاش برای برقراری ارتباط با مادر آنجلا مراسمی را انجام دهد.  ویکتور متوجه می شود که دخترش گم شده است و با والدین کاترین، میراندا و تونی، تماس می گیرد تا یک تعقیب و گریز سه روزه آغاز شود…


عوامل ساخت فیلم The Exorcist: Believer

فیلم The Exorcist: Believer یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، ماورا طبیعی محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی دیوید گوردون گرین است که با همکاری پیتر ساتلر فیلمنامه را از داستانی از اسکات تیمز، دنی مک براید و گرین نوشته است. این فیلم قسمت ششم مجموعه The Exorcist است و به عنوان دنباله ای برای The Exorcist (1973) عمل می کند. در این فیلم لسلی اودوم جونیور، لیدیا جوت، اولیویا اونیل در اولین فیلم خود، جنیفر نتلز، نوربرت لئو بوتز و آن داود به همراه الن برستین و لیندا بلر در نقش های خود از فیلم اصلی بازی می کنند. داستان آن عکاسی را دنبال می کند که وقتی دخترش و بهترین دوستش تسخیر می شوند، باید با نادری شرارت رو به رو شود. جیسون بلوم در کنار دیوید و جیمز جی از طریق بنر تولیدات بلوم هاوس به عنوان تهیه کننده در فیلم خدمت کرد. این پروژه به عنوان دنباله ای بر فیلم اصلی در دسامبر 2020 آغاز شد. فیلم های جهانی با طاووس برای به دست آوردن حقوق توزیع در ژوئن 2021 با قیمت 400 میلیون دلار، با قصد راه اندازی یک سه گانه جدید از فیلم های جن گیر همکاری کردند.  فیلمبرداری اصلی بین نوامبر 2022 و مارس 2023 با بودجه تولید 30 میلیون دلار انجام شد. در این فیلم بازیگرانی همچون لزلی اودوم جونیور در نقش ویکتور فیلدینگ، لیدیا جوت در نقش آنجلا فیلدینگ، اولیویا اونیل در نقش کاترین، جنیفر نتلز در نقش میراندا و نوربرت لئو بوتز در نقش تونی به ایفای نقش می پردازند. در آگوست 2020، گزارش شد که Morgan Creek Entertainment قرار است قسمت جدیدی از فرنچایز The Exorcist را تولید کند. یک پنجره آزمایشی اکران تئاتر در سال 2021 توسط استودیو برنامه ریزی شده بود. بن پیرسون از اسلش فیلم خاطرنشان کرد که این استودیو قبلاً اعلام کرده بود که "هرگز تلاشی برای بازسازی The Exorcist نخواهد کرد"، اما همچنین "برکات خالقان اصلی عناوین کتابخانه‌های خود را قبل از اینکه با ورودی‌های جدید پیش بروند" را به دست خواهد آورد. یونیورسال با Peacock برای خرید حقوق توزیع به مبلغ 400 میلیون دلار همکاری کرد. بخش‌های دوم و سوم این سه گانه به عنوان فیلم های بالقوه انحصاری Peacock انتخاب شدند.

 

عملکرد فیلم The Exorcist: Believer 2023

فیلم the exorcist: Believer در 6 اکتبر 2023 در ایالات متحده اکران شد و نقد های منفی را از منتقدان دریافت کرد، آنها احساس کردند که نتوانست به اوج و تاثیر فیلم اصلی برسد. فروش جهانی این فیلم 52 میلیون دلار بوده است. دنباله ای با عنوان The Exorcist: Deceiver قرار است در 18 آوریل 2025 اکران شود. برای دانلود فیلم The Exorcist: Believer 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم the exorcist: Believer توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده در 6 اکتبر 2023 منتشر شد. قبلاً برای 13 اکتبر تنظیم شده بود، قبل از اینکه یک هفته قبل از آن برای جلوگیری از رقابت با کنسرت فیلم Taylor Swift: The Eras Tour به بالا منتقل شود. این فیلم قرار است در 24 اکتبر 2023 بر روی پلتفرم های دیجیتال اکران شود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 22 درصد بر اساس نقد 215 منتقد، با میانگین نمره 4.4/10 مثبت است. دانلود فیلم The Exorcist: Believer 2023 به طرفداران ژانر ترسناک و سری فیلم های جن گیر پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «جن‌گیر: معتقد به خاطر تلاش برای بازگرداندن فرنچایز به ریشه های وحشتناکش امتیاز کسب می کند، اما فقدان ایده های جدید - و ترساندن - باعث می شود این یک شروع بد برای یک سه گانه جدید برنامه‌ریزی شده باشد.» متاکریتیک، بر اساس 52 نقد، امتیاز 38 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً نامطلوب" است. اوون گلیبرمن، که برای Variety می نویسد، در نقد خود می گوید: «جن گیر: معتقد، از نظر ظاهری شایسته و شیک، به اندازه یک صلیب فرو رفته در یک بطری آب طراحی شده، احساس خطر می کند».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.