دانلود فیلم
The Burial خاکسپاری

610 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 32831
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Burial (خاکسپاری) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Burial (خاکسپاری) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Burial 2023

در سال 1995، ویلی گری، یک وکیل غیر متعارف آسیب های شخصی با سابقه ای چشمگیر، به صاحب یک تشییع جنازه با مشکل مالی، جرمیا جوزف اوکیف، کمک می کند تا از یک شرکت بزرگ تشییع جنازه، گروه Loewen، به دلیل اختلاف قراردادی شکایت کند…

 

عوامل ساخت فیلم خاکسپاری 2023

فیلم The Burial یک فیلم سینمایی در ژانر درام، حقوقی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مگی بتز و نویسندگی بتز و داگ رایت است.  این داستان کاملاً بر اساس داستان واقعی وکیل ویلی ای. گری و شکایت موکلش جرمیا جوزف اوکیف علیه شرکت تشییع جنازه Loewen است، همانطور که در مقاله نیویورکر به همین نام در سال 1999 توسط جاناتان هار مستند شده است.  جیمی فاکس در نقش گری، تامی لی جونز در نقش اوکیف، جرنی اسمولت، مامودو آتی و بیل کمپ در این فیلم بازی می‌کنند. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمی فاکس در نقش ویلی ای. گری، تامی لی جونز در نقش جرمیا اوکیف، جورنی اسمولت در نقش مام داونز و آلن راک در نقش مایک آلرد به ایفای نقش می پردازند. این فیلم اقتباسی از مقاله جاناتان هرر "دفن" است که در سال 1999 توسط نیویورکر منتشر شد. این پروژه در اصل در برادران وارنر در مارس 2018 توسعه یافت، استودیو آمازون اعلام کرد که در حال توسعه فیلم با نوشتن فیلمنامه داگ رایت و الکساندر پین در حال مذاکره برای کارگردانی است. در نوامبر 2020، مگی بتز برای کارگردانی همراه با جیمی فاکس که به بازیگری و تهیه کنندگی وابسته بود، وارد شد. در اکتبر 2021، تامی لی جونز در نقشی که هریسون فورد برای آن در نظر گرفته شده بود، به بازیگران پیوست. در نوامبر، جرنی اسمولت به بازیگران اضافه شد. فیلمبرداری اصلی در نیواورلئان انجام شد و از مارس 2022 شروع شد.

 

عملکرد فیلم خاکسپاری 2023

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 11 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و توسط استودیوی آمازون MGM به صورت محدود در تاریخ 6 اکتبر 2023 قبل از پخش از طریق Prime Video در 13 اکتبر 2023 منتشر شد. برای دانلود فیلم The Burial 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نظرات rotten tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 90 درصد را بر اساس نظر 30 منتقد با میانگین نمره 6.9/10 بدست آورد. انجمن وب سایت نوشتند: «یک درام محکم دادگاهی که توسط یک جفت اجرا با تضاد خوب رهبری می شود، The Burial ضربات ژانر مورد انتظار را می بیند - و در هر مرحله یک رفتار دلپذیر برای جمعیت باقی می ماند.» دانلود فیلم The Burial 2023 به طرفداران ژانر درام در فضای دادگاهی پیشنهاد میشه. Metacritic، بر اساس نظر ده منتقد به فیلم امتیاز 74 از 100 را داده است که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.