دانلود فیلم
Saw X اره ۱۰

1196 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 36355
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Saw X (اره 10) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Saw X (اره 10) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم اره ۱۰ 2023

به جان کرامر (توبین بل) در آزاردهنده ترین قسمت از سری فیلم های «اره» گفته می شود که به دلیل سرطان مغز پیشرفته اش، تنها چند ماه دیگر زنده است. پس از سی تی اسکن، او شاهد دزدی متولی از یک بیمار در اتاق کناری است و تله ای را تصور می کند که در آن متولی نمی تواند یک صفحه را بچرخاند تا تمام انگشتان دست راستش را بشکند قبل از اینکه هر دو چشم توسط لوله های خلاء مکیده شوند. پس از دیدن جان در پنجره اتاق بیمار، متولی وسایل دزدیده شده را پس می دهد. جان بعداً در یک جلسه حمایت از سرطان شرکت می کند و در آنجا با هنری کسلر ملاقات می کند..

 

عوامل ساخت فیلم Saw X 2023

فیلم Saw X یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 منتشر شد و دهمین قسمت از مجموعه فیلم های اره است که هم به عنوان دنباله مستقیم برای فیلم Saw (2004) و هم به‌عنوان پیش درآمد برای Saw II (2005) عمل می کند. کارگردانی و تدوین کوین گروترت و نویسندگی پیتر گلدفینگر و جاش استولبرگ است. توبین بل و شاونی اسمیت در این فیلم نقش های خود را از فیلم های قبلی با سینوو مکودی لاند، استیون برند، رناتا واکا و مایکل بیچ بازی می کنند. بین وقایع دو فیلم اول، جان کرامر (بل) به این امید به مکزیک سفر می کند که یک روش آزمایشی ممکن است او را درمان کند. گزارش شد که قسمت دهم با Twisted Pictures در آوریل 2021 در حال ساخت است، زمانی که استولبرگ و گلدفینگر، نویسندگان دو اثر قبلی این مجموعه، اعلام کردند که فیلمنامه را در دسامبر 2021 به پایان رسانده اند. گروترت، که دو قسمت دیگر از این مجموعه را کارگردانی کرده بود. این سریال و ویرایش شش، نیز به عنوان کارگردان فیلم تایید شد. فیلمبرداری از اکتبر 2022 تا فوریه 2023 در مکزیکو سیتی انجام شد. در این فیلم، توبین بل در نقش جان کرامر، شاونی اسمیت در نقش آماندا یانگ، سینوو ماکودی لوند در نقش سیسیلیا پدرسون، استیون برند در نقش پارکر سیرز و رناتا واکا در نقش گابریلا هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم اره Saw X 2023

فیلم Saw X در 29 سپتامبر 2023 توسط Lionsgate Films اکران شد. این فیلم بیش از 73 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و بازخوردهای کلی مثبتی از منتقدان دریافت کرد، و تبدیل به بالاترین امتیاز فیلم برای سری فیلم اره شد و با ستایش خاص از عملکرد بل همراه بود. برای دانلود فیلم Saw X 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 79 درصد را براساس نظر 140 منتقد، با میانگین نمره 6.5 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت در مورد فیلم اره ایکس نوشتند: «با رهبری بهترین عملکرد توبین بل، اره ایکس سری را با قسمتی احیا می کند که میزان شگفت انگیزی دارد که می تواند با تمام بدبختی ها همراه شود». Metacritic، بر اساس 24 نقد، امتیاز 60 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقد های عموماً "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Saw X 2023 به همه طرفداران سری فیلم ترسناک اره پیشنهاد ویژه میشه. این فیلم دارای بالاترین امتیاز در هر دو وب سایت است که به ترتیب در رتبه اول (50٪) و سومین فیلم (48 از 100) قرار دارد. منتقد فیلم Owen Gleiberman از Variety نوشت که Saw X "بیشتر از بسیاری از فیلم های این سری شبیه به یک فیلم واقعی به نظر می رسد، زیرا صحبت بیشتر و کمتر شکنجه دارد." او از این نسبت راضی بود اما نگران بود که آیا "در باکس آفیس به ثمر می رسد". او توضیح داد: "تکه های شکنجه در فیلم های "اره" هدایای فاخری از ترسناک باروک است که به تماشاگران ارائه می شود. آنها به سادگی دلیل بوجود آمدن ما هستند." او توبین بل را «با نگاه خیره خرد بی‌رحمش» ستایش کرد. فرانک شِک از هالیوود ریپورتر نیز بل را به خاطر بازی‌اش تحسین کرد. بئاتریس لوایزا در نقد خود برای نیویورک تایمز، Saw X را «آرام ترین فیلم Saw تا به امروز» نامید. باب اشتراوس از سانفرانسیسکو کرونیکل این فیلم را "داستانی به خوبی گفته شده" نامید و همچنین توسعه شخصیت و پیچش های داستانی آن را ستود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.