دانلود فیلم
Totally Killer قاتل تمام عیار

560 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 27700
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Totally Killer (قاتل تمام عیار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Totally Killer (قاتل تمام عیار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Totally Killer 2023

در شهر کوچک ورنون، در 27، 29، و 31 اکتبر 1987، سه دختر نوجوان به نام های تیفانی کلارک، ماریسا سانگ و هدر هرناندز به ترتیب توسط قاتل Sweet 16 کشته شدند که هر کدام در شب تولد 16 سالگی آنها این شهر 16 ضربه چاقو خوردند. جیمی هیوز نوجوان با دوستش آملیا در شب هالووین به کنسرت می رود در حالی که مادرش، پم، در خانه می ماند. پم قبلا با سه قربانی قاتل Sweet 16 دوست بود و در حین پخش آب نبات مورد حمله قاتل قرار می گیرد که او را با چاقو می کشد...

 

عوامل ساخت فیلم Totally Killer 2023

فیلم قاتل تمام عیار (به انگلیسی: Totally Killer) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Nahnatchka Khan بر اساس فیلمنامه ای از دیوید ماتالون، ساشا پرل راور، جن دی آنجلو و داستانی از Matalon و Perl-Raver است. فیلم Totally Killer در فستیوال شگفت انگیز در 28 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در 6 اکتبر 2023 در Amazon Prime Video منتشر شد. در ماه مه 2022، استودیو آمازون و تلویزیون بلومهاوس از Totally Killer خبر دادند که به کارگردانی Nahnatchka Khan و نویسندگی Jen D'Angelo و David Matalon و Sasha Perl-Raver ساخته شده است. فیلمبرداری اصلی از 12 می تا 23 ژوئن 2022 در ونکوور، بریتیش کلمبیا انجام شد.

 

عملکرد فیلم قاتل تمام عیار 2023

فیلم Totally Killer در فستیوال شگفت انگیز در 28 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. در 6 اکتبر 2023 در Amazon Prime Video منتشر شد. برای دانلود فیلم Totally Killer 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 87 درصد را بر اساس نقد 92 منتقد، با میانگین نمره 6.5 از 10 است. انجمن این وب سایت نوشتند: «ممکن است کاملاً قاتل از غرور امیدوار کننده اش استفاده کامل نکند، اما این ترکیب ترسناک، علمی تخیلی در سفر در زمان به طور کلی هنوز لذت بخش است.» دانلود فیلم Totally Killer 2023 به طرفداران ژانر کمدی سیاه پیشنهاد میشه. متاکریتیک، به فیلم امتیاز 62 از 100، بر اساس 16 نقد، نشان دهنده نظرات "به طور کلی مطلوب" است. کریستی لمیر که برای RogerEbert می نویسد، به فیلم 3 از 4 ستاره داد. با طنز، بسیاری از فیلم های ترسناک خطرات عاطفی خود را به جای بی نظمی بودن، تضعیف می کنند، دامی که Totally Killer عمدتاً از آن اجتناب می کند.» متیو جکسون از باشگاه به آن نمره B داد و گفت که این فیلم «لزوماً یک فیلم کلاسیک جدید نیست، اما از نوع فیلم های ترسناک است که می توانند با خوشحالی در یک جمعه دنج در ماه اکتبر از آن لذت ببرند، و این یک دستاورد خاص است. برای خودش است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.