دانلود فیلم
Love Is in the Air عشق در هوا

696 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2641
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Love Is in the Air (عشق در هوا) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Love Is in the Air (عشق در هوا) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم عشق در هوا 2023

یک خلبان به شدت مستقل که برای حفظ کسب و کار خانوادگی اش مبارزه می‌کند، به دنبال مردی می افتد که از سوی شرکتی فرستاده شده بود تا عملیات او را برای همیشه متوقف کند و او را مجبور می کند بین قلبش و خانواده اش یکی را انتخاب کند...

 

عوامل ساخت فیلم Love Is in the Air 2023

فیلم Love Is in the Air یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک محصول کشور استرالیا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آدریان پاورز است. دلتا گودرم در نقش یک خلبان هواپیمای دریایی که در مناطق استوایی شمال استرالیا پرواز می کند، عاشق مردی می شود که برای تعطیل کردن کسب و کارش فرستاده شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون دلتا گودرم در نقش دانا رندال، جاشوا ساسه در نقش ویلیام، روی بیلینگ در نقش جف و استف تیزدل در نقش نیکی به ایفای نقش می پردازند. این فیلم توسط Jaggi Entertainment مستقر در بریزبن و به کارگردانی آدریان پاورز ساخته شده است. استیو جگی، تهیه کننده در بیانیه ای گفت: «به طور کامل در محل فیلمبرداری شده است، ما مرزها را با تصویربرداری با شکوه 8K Vista Vision پشت سر گذاشتیم».

 

عملکرد فیلم Love Is in the Air 2023

نتفلیکس این فیلم را در 28 سپتامبر 2023 برای پخش در سراسر جهان در دسترس قرار داد. در دو هفته اول، این فیلم 20 میلیون بار پخش شده است. برای دانلود فیلم Love Is in the Air 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 8 منتقد، با میانگین نمره 3.9 از 10، امتیاز تایید 25 درصد را بدست آورده است. لوک باکمستر در حال نقد و بررسی برای The Guardian از فیلمنامه انتقاد کرد و آن را قابل پیش بینی توصیف کرد. اگر به دنبال یک فیلم سینمایی با عاشقانه ای ساده هستید دانلود فیلم Love Is in the Air 2023 انتخاب خوبی میتونه باشه. باک مستر در مورد عملکرد گودرم گفت: "این عالی نیست، اما اجرا کردن چنین دیالوگ هایی بدون قرمز شدن نیاز به استعداد دارد." لری افزود: "این فیلم شما را به لبه صندلی خود نزدیک نمی کند. و این لزوما چیز بدی نیست."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.