دانلود فیلم
Lego Marvel Avengers: Code Red لگو مارول اونجرز: کد قرمز

659 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 720
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Lego Marvel Avengers: Code Red (لگو مارول اونجرز: کد قرمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Lego Marvel Avengers: Code Red (لگو مارول اونجرز: کد قرمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمیشن Lego Marvel avengers: code red 2023

انتقام جویان گرد هم می آیند تا شهر نیویورک را نجات دهند، اما پس از مشاجره بین بلک ویدو و پدرش، او در شرایطی مرموز ناپدید می شود. برای یافتن پدرش مصمم است، بلک ویدو باید انتقام جویان را برای یافتن کلکسیونر هدایت کند.

 

عوامل ساخت فیلم Lego Marvel avengers: code red 2023

فیلم Lego Marvel avengers: code red یک فیلم سینمایی در ژانر انیمیشن‌، اکشن، کودک و خانواده، ماجراجویی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کن کانینگهام تهیه کنندگی جیسون کاسلر و نویسندگی یوجین سون منتشر شد. این انیمیشن ۴۶ دقیقه ای توسط سرویس استریم Disney+ در ۲۷ ام اکتبر سال ۲۰۲۳ منتشر شد. دانلود فیلم Lego Marvel avengers: code red 2023 به طرفداران سری انیمیشن های لوگو و marvel پیشنهاد میشه. در این انیمیشن صداگذارانی چون لورا بیلی، ترور دیوال، استیو بلوم، ویل فریدل و جیمز سی. ماتیس سوم به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Lego Marvel avengers: code red

مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه، ثور و هالک وجود دارد و حدس بزنید چی شده؟ طبق معمول، آنها گرد هم آمده اند تا به نجات روز کمک کنند. این بار، این کلکسیونر است که تیم در مقابل آن قرار دارد و تصمیم گرفته است که زمان جمع آوری انتقام جویان است. برای دانلود انیمیشن Lego Marvel avengers: code red با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز هنوز نقدی دریافت نکرده اما طبق نظر مردم امتیاز خوب ۸۰ درصد تایید رو بدست آورده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.