دانلود فیلم
Pain Hustlers سوداگران درد

844 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 32488
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Pain Hustlers (سوداگران درد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Pain Hustlers (سوداگران درد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Pain Hustlers 2023

لیزا دریک که از دبیرستان انصراف می دهد، در یک مرکز تجاری استریپ زرد در فلوریدا مرکزی، شغلی پیدا می‌کند، جایی که او به زودی خود را در مرکز یک توطئه جنایی با عواقب مرگبار می بیند...

 

عوامل ساخت فیلم Pain Hustlers 2023

فیلم سوداگران درد (به انگلیسی: Pain Hustlers) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی دیوید یتس بر اساس فیلمنامه ای از برج ولز است. این بر اساس کتابی به همین نام در سال 2022 توسط ایوان هیوز است. در این فیلم امیلی بلانت، کریس ایوانز، اندی گارسیا، کاترین اوهارا، جی دوپلاس، برایان دارسی جیمز و کلویی کلمن ایفای نقش می کنند. داستان آن بر روی یک ترک دبیرستان است که در یک شرکت داروسازی شکست خورده در فلوریدا مرکزی کار می کند، جایی که او به زودی خود را در مرکز یک توطئه جنایتکارانه می بیند. فیلم Pain Hustlers قبل از پخش در سرویس استریم نتفلیکس در 27 اکتبر 2023 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در 11 سپتامبر 2023 داشت و در 20 اکتبر 2023 در سینما های منتخب ایالات متحده اکران شد. در فیلم Pain Hustlers بازیگرانی چون امیلی بلانت در نقش لیزا دریک، کریس ایوانز در نقش پیت برنر، کاترین اوهارا در نقش جکی، اندی گارسیا در نقش دکتر نیل و جی دوپلاس در نقش لارکین به ایفای نقش می پردازند. در آگوست 2021، سونی پیکچرز ساخت فیلمی بدون عنوان به کارگردانی دیوید یتس و نویسندگی ولز تاور را اعلام کرد که بر اساس مقاله مجله نیویورک تایمز ایوان هیوز با عنوان «سوداگران درد» از 2 می 2018 و او منتشر شد. کتاب بعدی The Hard Sell در ژانویه 2022 منتشر شد. این یک محصول مشترک بین Gray Matter Productions و Wychwood Pictures است. یتس این فیلم را همراه با لارنس گری و ایوان والکات یتس تهیه کرد. در ماه مه 2022، امیلی بلانت به بازیگران پیوست و نتفلیکس فیلم را با عنوان Pain Hustlers در معامله ای به ارزش حداقل 50 میلیون دلار خریداری کرد. در ماه ژوئیه، کریس ایوانز برای بازی در هیئت مدیره آمد. در ماه اوت، اندی گارسیا، کاترین اوهارا، جی دوپلاس، برایان دارسی جیمز و کلوئه کلمن به بازیگران اضافه شدند. تولید در اواخر اوت آغاز شد.

 

عملکرد فیلم سوداگران درد 2023

فیلم Pain Hustlers اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 11 سپتامبر 2023 انجام داد. در 20 اکتبر 2023 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد. در 27 اکتبر 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. برای دانلود فیلم Pain Hustlers 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم موفق به دریافت امتیاز تایید 23 درصد بر اساس 71 نقد، با میانگین نمره 4.8 از 10 شد. دانلود فیلم Pain Hustlers 2023 به طرفداران ژانر درام و جنایی پیشنهاد میشه. در اجماع این وب سایت آمده است: «فیلم Pain Hustlers بازیگران بزرگی دارد و پیش فرض ارزشمندی دارد، اما اجرای ضعیف این نگاه دراماتیک به همه گیری مواد افیونی را محکوم می کند».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.