دانلود فیلم
Five Nights at Freddy's پنج شب با فردی

955 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 78417
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Five Nights at Freddy's (پنج شب با فردی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Five Nights at Freddy's (پنج شب با فردی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Five Nights at Freddy's 2023

مایک اشمیت، نگهبان یک مرکز خرید، پس از تعرض به یک پدر سهل انگار که او را با یک آدم ربا اشتباه گرفته بود، اخراج می شود. او به ملاقات مشاور شغلی استیو راگلان فرستاده می شود که به او پیشنهاد می دهد به عنوان نگهبان شبانه در یک غذاخوری خانوادگی متروکه معروف به پیتزای فردی فازبیر کار کند.  اگرچه مایک در ابتدا تمایلی نداشت، اما پس از اینکه سرویس های اجتماعی تهدید می کنند که حضانت خواهر کوچک ترش ابی را از او می گیرند و او را به عمه اش جین می سپارند، این پیشنهاد را می پذیرد...

 

عوامل ساخت فیلم Five Nights at Freddy's 2023

فیلم Five Nights at Freddy's یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 بر اساس فرانچایز بازی ویدیویی به همین نام توسط اسکات کاتون ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی اما تامی، نویسنده فیلمنامه به همراه کاتون و ست کادبک، بر اساس داستانی از کاتون، کریس لی هیل و تایلر مک اینتایر، جاش هاچرسون را در نقش یک نگهبان امنیتی مشکل دار بازی می کند که کار شبانه در یک خانه را می پذیرد. مرکز سرگرمی خانوادگی متروکه، جایی که او متوجه می شود که چهار طلسم انیماترونیک آن زنده هستند و هرکسی را که هنوز بعد از نیمه شب آنجا باشد می کشند. الیزابت لیل، پایپر روبیو، مری استوارت مسترسون و متیو لیلارد در نقش های مکمل ظاهر می شوند. جیسون بلوم به عنوان تهیه کننده در این فیلم از طریق بنر Blumhouse Productions، همراه با بنر Cawthon's Scott Cawthon Productions خدمت کرد. توسعه اقتباس سینمایی پنج شب در فردی در آوریل 2015 با مشارکت برادران وارنر آغاز شد. روی لی، دیوید کاتزنبرگ و ست گراهام اسمیت قرار بود این فیلم را تهیه کنند و گیل کنان به عنوان کارگردان و نویسنده آن معرفی شد. پس از چندین تاخیر در تولید، نسخه برادران وارنر دیگر جلو نمی رفت و کنان از پروژه کنار رفت.  در مارس 2017، Blumhouse Productions به عنوان شرکت تولید جدید معرفی شد و کریس کلمبوس قرار است کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده بگیرد.  کلمب نیز در نهایت پروژه را ترک کرد و اما تامی به عنوان جایگزین او در اکتبر 2022 اعلام شد. بازیگران اصلی در دسامبر تایید شدند، در حالی که سایر بازیگران اضافه شده در مارس 2023 امضا شدند. فیلمبرداری اصلی در فوریه 2023 در نیواورلئان آغاز شد و در آوریل به پایان رسید. فیلمبرداری اصلی در ابتدا قرار بود در مارس 2021 آغاز شود. با این حال، به دلیل مشکلات فیلمنامه، فیلمبرداری به تاخیر افتاد. فیلمبرداری در نیواورلئان در 1 فوریه 2023، با عنوان کاری Bad Cupcake، با بودجه تولید تخمینی، قبل از مشوق های مالیاتی، 25 میلیون دلار آغاز شد و در 3 آوریل به پایان رسید. لیلارد فیلمبرداری صحنه های خود را در اواسط فوریه آغاز کرد. برادران نیوتن آهنگ فیلم را ساختند، در حالی که آهنگ ساخته شده توسط طرفداران "Five Nights at Freddy's" توسط The Living Tombstone برای تیتراژ استفاده شد. "Talking in Your Sleep" توسط The Romantics توسط animatronics در فیلم خوانده می شود.

 

عملکرد فیلم Five Nights at Freddy's

فیلم Five Nights at Freddy's در 26 اکتبر 2023 در Peacock اکران شد و یک روز بعد، در 27 اکتبر توسط یونیورسال پیکچرز در سینما اکران شد. برای دانلود فیلم Five Nights at Freddy's با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم به طور کلی نقد های منفی از سوی منتقدان دریافت کرد و 10.3 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 25 درصد از 118 نقد، با میانگین نمره 4.4 از 10 را بدست آورد. دانلود فیلم Five Nights at Freddy's به طرفداران ژانر ترسناک و فراطبیعی پیشنهاد میشه. متاکریتیک، بر اساس نظر 30 منتقد، نمره 33 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای «عموماً نامطلوب» است. مرتضی الفادل از ورایتی احساس می کرد که از شخصیت های انیماترونیک کم استفاده شده است و در عوض فیلم بر روی «طرح و داستان گیج کننده ای برای قهرمان داستان» تمرکز می کند. او همچنین از فقدان درک شده از جامپ اسکرهای موثر انتقاد کرد و نتیجه گرفت: "در تلاش برای انطباق بازی برای صفحه، آنها فراموش کردند که چه چیزی باعث خاص شدن بازی اصلی می شود و خنده های ناخواسته را از داستان عجیب آن به جای سرگرم کردن تماشاگران می آورد". دیلن راث از نیویورک آبزرور به فیلم امتیاز یک از پنج داد و نوشت: "ترس های پرش وجود دارد، اما هیچ هیجان واقعی وجود ندارد. شوخی وجود دارد، اما خنده واقعی وجود ندارد".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.