دانلود فیلم
Boudica: Queen of War بودیکا: ملکه جنگ

969 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1518
10
/
4.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Boudica: Queen of War (بودیکا: ملکه جنگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Boudica: Queen of War (بودیکا: ملکه جنگ) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Boudica: Queen of War 2023

فاتحان رومی، پادشاه پراسوتاگوس را می کشند، فرزندانش را می گیرند و همسرش بودیکا را مجبور می کنند تا به اطاعت خود ادامه دهد. بودیکا که در غم و اندوه و میل شدید به عدالت غرق شده بود، عهد کرد که میهن خود را از چنگال رومیان پس بگیرد. او به زودی ارتش خود را در یک حمله ناامیدانه رهبری می کند زیرا سرنوشت مردمش و سرنوشت خودش در تعادل است.

 

عوامل ساخت فیلم بودیکا: ملکه جنگ ۲۰۲۳

فیلم Boudica: Queen of War یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و درام محصول بریتانیا به کارگردانی جسی وی جانسون، با هنرنمایی بازیگران اولگا کوریلنکو، کلایو استاندن، پیتر فرانزن، لوسی مارتین، نیک موران، جیمز فاکنر است. این فیلم در مدت ۱۰۱ دقیقه توسط هنری مک کیند ساخته و پرداخته شده است. هرچند در فیلم Boudica: Queen of War 2023 جسی وی جانسون، نویسنده و کارگردان، مهارت محدودی در ساخت دیالوگ از خود نشان می‌دهد و نتیجه آن فاقد جاذبه ای است که حتی در «تاریخ های وحشتناک» دیده می شود. با این حال، مهارت جانسون در رقص سکانس های اکشن، با توجه به پیشینه ی او به عنوان مجری و هماهنگ کننده بدلکاری، به خوبی می درخشد. در حالی که فیلم اغلب مانند یک فیلم خانگی با گروهی از علاقه مندان به نقش آفرینی در یک جنگل به نظر می رسد، درگیری شمشیر و درگیری با چاقو لحظات سرگرمی را فراهم می کند. در یک نقطه، سر یک شخصیت بریده می شود، با این حال چهره جدا شده همچنان در کمال ناباوری به پلک زدن و نفس نفس زدن ادامه می دهد، حسی که بینندگان این فیلم نیز ممکن است با آن ارتباط برقرار کنند.

 

عملکرد فیلم Boudica: Queen of War 2023

یکی از چیزهایی که هرگز نمی توانید جسی جانسون بنامید، از خود راضی است. همین چند ماه پیش، وسترن قرن بیست و یکمی او، One Ranger منتشر شد. او اکنون Boudica: Queen of War را ارائه می کند، فیلمی که روایت های جنایی معمولی جانسون را با برداشتی غرق در خون از داستان بودیکا، یک ملکه افسانه ای بریتانیایی که در سال 60 پس از میلاد علیه ستمگران رومی خود جنگید، عوض می کند. برای دانلود فیلم Boudica: Queen of War 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلمنامه نویسنده و کارگردان جسی وی جانسون بر اساس یک داستان واقعی است، اما با توجه به دیالوگ های نامفهوم، درهم و برهم، شخصیت های توسعه نیافته و طرح دردناکی کسل کننده، آن را باور نمی کنید. به نظر می رسد که این پیش فرض به تنهایی می تواند یک فیلم جنگی مهیج و یک داستان انتقامی هیجان انگیز باشد. در نهایت هیچ کدام نیست. هیچ کدام از ضربات، حتی زمانی که پادشاه پراسوتاگوس می میرد یا مهم تر از آن، زمانی که ملکه بودیکا با رومی‌ها می‌جنگد، فرود نمی آید. شاید فیلم Boudica: Queen of War به عنوان یک بازی ویدیویی بهتر عمل کند. بمباران شدن با صحنه های اکشن یکی پس از دیگری پس از مدتی خسته کننده می شود. بدون هیچ گونه سبکی، به سرعت به یک تجربه بسیار ملایم و یکنواخت تبدیل می شود. علاوه بر این، اولگا کوریلنکو در اینجا به اشتباه انتخاب شده است، زیرا او فاقد جذابیت و بازیگری لازم برای روح بخشیدن به نقش خود است. دانلود فیلم Boudica: Queen of War 2023 به طرفداران ژانر اکشن و درام پیشنهاد میشه. برخی از تحویل های خط او تقریباً به اندازه تحویل های خط گال گدوت در فیلم های «مرگ بر نیل» و «زن شگفت‌انگیز» تحریک‌کننده هستند.  Boudica: Queen of War در مدت زمان 1 ساعت و 20 دقیقه، که بیشتر شبیه به 2 ساعت است، یک اکشن هیجان انگیز خسته کننده با خون و خون ریزی کم است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.