دانلود فیلم
Killers of the Flower Moon قاتلین ماه کامل

1933 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 153005
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Killers of the Flower Moon بدون سانسور با زیرنویس فارسی - قاتلین ماه کامل
دانلود فیلم Killers of the Flower Moon بدون سانسور با زیرنویس فارسی - قاتلین ماه کامل

خلاصه فیلم Killers of the Flower Moon 2023

عشق واقعی با خیانت وصف ناپذیری تلاقی می کند زیرا مولی بورکهارت، عضوی از ملت اوسیج، سعی می کند جامعه خود را از ولگردی از قتل هایی که توسط نفت و طمع به وجود آمده است، نجات دهد. بزرگان اوسیج با غم و اندوه یک لوله تشریفاتی را دفن می کنند و در سوگ همسان شدن فرزندان خود در جامعه سفیدپوست آمریکا هستند...

 

عوامل ساخت فیلم Killers of the Flower Moon 2023

فیلم قاتلین ماه کامل (به انگلیسی: Killers of the Flower Moon) یک فیلم سینمایی در ژانر درام، جنایی، وسترن و حماسی تجدید نظر طلب محصول سال ۲۰۲۳ است. این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، که فیلمنامه را با اریک راث بر اساس کتابی با همین عنوان در سال ۲۰۱۷ توسط دیوید گرن نوشته است. توطئه آن بر روی یک سری قتل در منطقه اوسیج در اوکلاهاما در طول دهه 1920 متمرکز است که پس از کشف نفت در زمین های قبیله ای انجام شد. اعضای قبیله حقوق معدنی را در رزرو خود حفظ کرده بودند. لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلادستون نقش های اصلی را برعهده دارند و جسی پلمونز، تانتو کاردینال، جان لیتگو و برندان فریزر نیز در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. این ششمین همکاری سینمایی اسکورسیزی و دی کاپریو و دهمین همکاری اسکورسیزی و دنیرو است. این یازدهمین و آخرین همکاری اسکورسیزی و شریک موسیقی اش رابی رابرتسون است که دو ماه قبل از اکران فیلم درگذشت. فیلم Killers of the Flower Moon به رابرتسون تقدیم شده است. توسعه فیلم در مارس 2016 آغاز شد، زمانی که Imperative Entertainment حقوق اقتباس فیلم را از این کتاب به دست آورد.  اسکورسیزی و دی کاپریو در سال 2017 به این فیلم پیوستند و انتظار می رفت تولید آن در اوایل سال 2018 آغاز شود. پس از چند بار عقب نشینی و تاخیر در واکنش به همه گیری کووید 19، قرار بود تولید در فوریه 2021 آغاز شود و Apple TV+ برای تامین مالی آن تایید شد. فیلمبرداری اصلی در نهایت در شهرستان های اوسیج و واشنگتن، اوکلاهاما، بین آوریل تا اکتبر سال 2021 انجام شد. این فیلم توسط استودیوی Sikelia Productions اسکورسیزی و Appian Way Productions دی کاپریو تهیه شده است که طبق گزارش‌ها، بودجه 200 میلیون دلاری آن بیشترین مبلغی است که تا به حال برای یک فیلم فیلم‌برداری شده در اوکلاهما سال 2020 خرج شده است. لئوناردو دی کاپریو در نقش ارنست بورکهارت، رابرت دنیرو در نقش ویلیام کینگ هیل، عموی ارنست، لیلی گلادستون در نقش مولی کایل، همسر ارنست بورکهارت، جسی پلمونز در نقش تام وایت، مامور BOI که تحقیقات قتل را رهبری می کند و تانتو کاردینال در نقش لیزی کیو، مادر مولی به ایفای نقش می پردازند. در 10 مارس 2016، Imperative Entertainment برنده جنگ مناقصه برای ساخت یک اقتباس سینمایی از کتاب غیرداستانی Killers of the Flower Moon اثر دیوید گران شد و 5 میلیون دلار پرداخت کرد.  دن فریدکین و بردلی توماس از استودیو این فیلم را تولید خواهند کرد. در آوریل 2017، مشخص شد که مارتین اسکورسیزی، لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در حال بررسی نقش داشتن در این فیلم هستند که توسط اریک راث اقتباس شده است. هم دنیرو و هم دی کاپریو سابقه طولانی در کار با اسکورسیزی داشتند، اما این سه قبلا فقط یک بار در فیلم کوتاه The Audition در سال 2015 با یکدیگر همکاری کرده بودند. در جولای 2017، دانته فرتی، طراح تولید، فاش کرد که فیلمبرداری در اوایل سال 2018 با کارگردانی اسکورسیزی و بازی دی کاپریو آغاز خواهد شد. با این حال، تولید تا اکتبر 2018 متوقف شد، زمانی که اعلام شد این فیلم تلاش بعدی اسکورسیزی پس از اتمام فیلم The Irishman (2019) خواهد بود.  در آن زمان، قرار بود فیلمبرداری در تابستان 2019 آغاز شود.

 

عملکرد فیلم قاتلین ماه کامل 2023

فیلم Killers of the Flower Moon اولین بار در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 20 مه 2023 به نمایش درآمد. دانلود فیلم Killers of the Flower Moon 2023 به طرفداران ژانر وسترن، درام پیشنهاد میشه. این فیلم در ایالات متحده در 20 اکتبر 2023 توسط Apple TV+، تحت برچسب Apple Original Films آنها و توسط پارامونت پیکچرز، که نمایشگر فیلم بود، منتشر شد. دانلود فیلم Killers of the Flower Moon 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و فروش جهانی 56.9 میلیون دلاری داشته است. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 93 درصد را بر اساس 364 نقد، با میانگین نمره 8.6 از 10 بدست آورد. در اجماع این وب سایت آمده است: «قاتلان ماه کامل که از نظر زمان اجرا، موضوع و دستاورد بسیار زیاد است، ارزیابی هوشیارکننده ای از رابطه آمریکا با مردم بومی و در عین حال اوج هنری دیگری برای مارتین اسکورسیزی و همکارانش است». در متاکریتیک این فیلم بر اساس نقد 63 منتقد، امتیاز 89 از 100 را دارد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است. دیوید رونی از هالیوود ریپورتر اظهار داشت: «زمان سه ساعت و نیم نمایش در تراژدی فزاینده ای کاملاً توجیه می شود که هرگز کشش خود را از دست نمی دهد» و فیلم نامه، کارگردانی، فیلم برداری، موسیقی متن و بازی بازیگران را تحسین کرد. در گاردین، پیتر بردشاو این فیلم را "حماسه ترسناک وجودی و خزنده درباره تولد قرن آمریکایی، داستانی هولناک از قتل های زنجیره ای شبه نسل کشی" نامید و همچنین "اجرای نیروی تراژیک" توسط گلادستون را ستود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.