دانلود فیلم
Jawan جوان

724 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 78840
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم هندی Jawan (جوان) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم هندی Jawan (جوان) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم هندی Jawan 2023

آزاد، زندانبان یک زندان زنان در بمبئی است که قطار متروی بمبئی را به همراه گروهی متشکل از شش زندانی: لاکشمی، ایرم، ایشکرا، کالکی، هلنا و جانهوی ربوده است و 400 میلیارد روپیه در ازای جان مسافران میخواهد. کالی گایکواد، یک دلال اسلحه جهانی، متوجه می شود که دخترش علیا نیز یکی از اسیران است و موافقت می کند که این معامله را تأمین مالی کند. وقتی آلیا انگیزه آنها را زیر سوال می برد، آزاد نقشه خود را برای اهدای این اسلحه فاش می کند…

 

عوامل ساخت فیلم جوان با بازی شاهرخ خان 

فیلم جوان (/dʒʌwɑːn/ ترجمه سرباز) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور هند و به زبان هندی است. این فیلم در سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی مشترک آتلی در اولین فیلم هندی خود منتشر شده است. شاهرخ خان در نقشی دوگانه به عنوان پدر و پسر که برای اصلاح فساد در جامعه با هم متحد می شوند.نایانتارا، ویجی ستوپاتی، دیپیکا پادوکن (که به عنوان یک ظاهر خاص نامیده می شود)، پریامانی و سانیا مالهوترا در نقش های مکمل ظاهر می شوند. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2021 با فیلمبرداری در پونا، بمبئی، حیدرآباد، چنای، راجستان و اونگ آباد آغاز شد. موسیقی متن و پس زمینه فیلم توسط آنیرود راویچاندر، فیلمبرداری توسط جی. کی ویشنو و تدوین چند صحنه توسط روبن انجام شد. جوان در ابتدا برای اکران در 2 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل کار ناتمام پس از تولید به تعویق افتاد.

 

عملکرد فیلم Jawan 2023

تحسین منتقدان از بازی های بازیگران، فیلمنامه نویسی، سکانس های اکشن و موسیقی آن رقم خورد. این فیلم چندین رکورد در گیشه برای یک فیلم هندی به جا گذاشت و از رکوردهایی که در فیلم قبلی شاهرخ خان، فیلم پاتان (۲۰۲۳) ثبت شده بود، پیشی گرفت. برای دانلود فیلم Jawan 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فروش بیش از ۱۱۴۶.۷۸ روپیه کرور (140 میلیون دلار آمریکا)، این فیلم به عنوان پرفروش ترین فیلم هندی سال 2023، دومین فیلم هندی پرفروش و پنجمین فیلم هندی پردرآمد شناخته شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 90 درصد بر اساس نقد 31 منتقد، با میانگین نمره 7.6 از 10 مثبت هستند. سوکانیا ورما از سایت Rediff چهار از پنج ستاره داد و داستان سرایی سیاسی جوان را ستود و نوشت که "به طور جسورانه و مستقیم به دولت ناکارآمد اشاره می کند و می خواهد قدرت انگشت و رای را به رسمیت بشناسد". ناندینی رامناث از Scroll معتقد بود که فیلم اساساً به خاطر شاهرخ خان کار می کند و می نویسد که «تصویر صفحه نمایش او گسترده، پر از عشق، قهرمانانه به روشی قدیمی بدون اینکه به شدت ماچو، بی احترامی اما همچنین صادقانه باشد - به فروش کمک می کند. خودبینی که ممکن بود با هر بازیگر دیگری شکست بخورد.» دانلود فیلم Jawan 2023 به طرفداران فیلم های هندی اللخصوص بازیگر شاهرخ خان پیشنهاد میشه. پس از انتشار، گزارش شده است که این فیلم بخش دوم را دارد. با توجه به موفقیت فیلم، خان امکان ساخت قسمت دوم این فیلم را اعلام کرد. در طی مصاحبه ای با پینکولیلا، اتلتی به طور رسمی تایید کرد که این فیلم واقعا عاقبت دارد و همچنین برنامه هایی را برای ایجاد یک فیلم اسپین آف در اطراف شخصیت ویکرام رواتور نشان می دهد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.