دانلود فیلم
Fingernails ناخن

483 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6027
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fingernails (ناخن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Fingernails (ناخن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم ناخن 2023

چند سال قبل از این فیلم، آزمایشی با هزینه یک بند انگشت ساخته شد که مشخص می کند زوج ها واقعاً عاشق بوده اند یا خیر. آنا در موسسه عشق استخدام می شود، شرکتی که توسط دانکن تأسیس شده است و زوج ها را به عنوان یک مربی، تمرین های تقویت کننده رابطه انجام می دهد تا به آنها کمک کند در آزمون موفق شوند. آنا امیر، یکی از مربیان همکار، را تحت الشعاع قرار می دهد و با او ارتباط برقرار می کند، زیرا آنها مشتریان را در تمرینات راهنمایی می کنند. اگرچه امیر ادعا می کند که او و دوست دخترش ناتاشا نیز آزمون را پس داده اند، علاقه او به آنا آشکار است...

 

عوامل ساخت فیلم Fingernails

فیلم ناخن یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی محصول آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی کریستوس نیکو منتشر شد. در فیلم Fingernails جسی باکلی، ریز احمد، جرمی آلن وایت و لوک ویلسون هنرنمایی می کنند. فیلم Fingernails در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در 31 آگوست 2023 به نمایش درآمد و در سینماهای محدود در 27 اکتبر 2023 قبل از پخش جریانی آن در 3 نوامبر 2023 توسط Apple TV+، اکران شد. در فیلم Fingernails جسی باکلی در نقش آنا، دوست دختر رایان، ریز احمد در نقش امیر، همکار و علاقه‌مند آنا، جرمی آلن وایت در نقش رایان، دوست پسر آنا، لوک ویلسون در نقش دانکن، رئیس آنا و امیر و کریستین میر در نقش راب به ایفای نقش می پردازند. این فیلم در ژانویه 2021 با بازی کری مولیگان و نویسندگی و کارگردانی کریستوس نیکو معرفی شد که اولین حضور انگلیسی زبان این فیلمساز یونانی را رقم زد. مولیگان با تماشای فیلم قبلی نیکو، سیب ها، به پروژه پیوست. تا می 2022، زمانی که جسی باکلی و ریز احمد در این فیلم نقش آفرینی کردند و باکلی جایگزین مولیگان شد، هیچ پیشرفت دیگری اعلام نشد. استودیو اپل نیز در همان ماه حقوق فیلم را به دست آورد. فیلمبرداری اصلی در تورنتو و همیلتون، انتاریو در اواخر اکتبر 2022 آغاز شد و در آن دسامبر به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم Fingernails 2023

فیلم Fingernails اولین نمایش جهانی خود را در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در 31 اوت 2023 داشت. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2023 در 12 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم Fingernails 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم اولین نمایش اروپایی خود را در جشنواره فیلم زوریخ در 29 سپتامبر 2023 انجام داد. این نسخه محدود در 27 اکتبر 2023، قبل از پخش جریانی در Apple TV+ در 3 نوامبر 2023 بود. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Fingernails امتیاز تایید 66 درصد را بر اساس نقد 86 منتقد، با میانگین نمره 6.1 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Fingernails 2023 به طرفداران علمی تخیلی پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت نوشت: «سه بازی قوی به Fingernails کمک می کند تا ایده های فکر برانگیز خود را علی رغم داستان های گهگاهی کم کم نشان دهد.» متاکریتیک به فیلم امتیاز 62 از 100 را اختصاص داد. که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.