دانلود فیلم
When Evil Lurks وقتی شیطان کمین می کند

829 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17268
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم When Evil Lurks بدون سانسور با زیرنویس فارسی - وقتی شیطان کمین می کند
دانلود فیلم When Evil Lurks بدون سانسور با زیرنویس فارسی - وقتی شیطان کمین می کند

خلاصه فیلم When Evil Lurks 2023

صبح روز بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله در جنگل های مجاور، برادران پدرو و جیمی، نیمی از بدن مردی را پیدا می کنند که آنها را به کلبه ای نزدیک می برد، جایی که یک زن و دو پسرش در آن مخفی شده اند. بزرگترین آنها، اوریل، تبدیل به یک موجود پوسیده شده است، موجودی که توسط یک شیطان متولد نشده تسخیر شده است که در انتظار تولد فیزیکی است. جسد متعلق به یک "پاک کننده" بود، شخصی که توسط مادر فراخوانده شد تا اوریل را بکشد و دیو را قبل از اینکه دیگران را تسخیر کند، سقط کند.

 

عوامل ساخت فیلم When Evil Lurks 2023

فیلم وقتی شیطان کمین می‌کند (به انگلیسی: When Evil Lurks) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک، روان شناختی و فراطبیعی محصول کشور آرژانتین است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی دمیان روگنا است. در این فیلم بازیگرانی چون ازکیل رودریگز در نقش پدرو، دمیان سالومون در نقش جیمی، لوئیس زیمبروفسکی، سیلویا ساباتر، مارسلو میچینو هنرنمایی می کنند. در سال 2021، فیلمنامه «وقتی شیطان کمین می کند» برنده جایزه دوم در Sitges Pitchbox، یک رویداد جهانی بین‌المللی به میزبانی Filmmarket Hub و جشنواره فیلم Sitges شد. هنگامی که Evil Lurks توسط Shudder و La Puerta Roja تولید می شود، دومی یک مشارکت سرمایه گذاری مشترک بین Aramos Cine واقع در آرژانتین و Machaco Films است. این اولین محصول اسپانیایی زبان شادر است. فیلمبرداری در سال 2022 انجام شد.

 

عملکرد فیلم وقتی شیطان کمین می کند 2023

در طول مراحل پس از تولید فیلم، یک نمایش اولیه در بازار برای این فیلم در Ventana Sur در پورتو مادرو، بوئنوس آیرس برگزار شد که در آنجا جایزه نمایش پنجره خون را برد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) در 13 سپتامبر 2023 به عنوان بخشی از بخش "جنون نیمه شب" جشنواره به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم When Evil Lurks 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. شرکت Charades مستقر در پاریس فروش بین المللی فیلم را در جشنواره مدیریت کرد. این فیلم توسط IFC Films در تاریخ 6 اکتبر به نمایش درآمد و سپس در 27 اکتبر در سرویس پخش Shudder منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم When Evil Lurks امتیاز تایید 99 درصد از 87 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 7.8 از 10 مثبت هستند. انجمن این وب سایت چنین می گوید: «فیلم ترسناکی که ترس های سطحی آن به اندازه دغدغه های موضوعی آن درگیر کننده است، فیلم When Evil Lurks افزوده ای بسیار نگران کننده را به قانون فیلم های ترسناک نشان می دهد.» دانلود فیلم When Evil Lurks 2023 به طرفداران ژانر ترسناک، روانشناسی و فراطبیعی پیشنهاد می شود. متاکریتیک، امتیاز 75 از 100 را بر اساس نقد دوازده منتقد به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.