دانلود فیلم
Butcher's Crossing گذرگاه قصاب

528 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 2444
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Butcher's Crossing (گذرگاه قصاب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Butcher's Crossing (گذرگاه قصاب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم Butcher's Crossing 2023

ویل، پسر کشیش ساده لوح، تحصیل در هاروارد را رها کرده و به بوچرز کراسینگ، یک شهر کوچک مرزی در کانزاس که بر روی تجارت پوست گاومیش بنا شده، می‌ رود. او آرزو دارد تا جایی که می تواند کشور را ببیند و "غرب وحشی" را تجربه کند. ویل که بر اساس رمانتیسم شکار گاومیش فروخته می شود، به دنبال مک دونالد، یکی از آشنایان سابق پدرش می گردد، که در حال حاضر تجارت رو به زوال بوفالو را برای شهر اداره می کند. هنگامی که مک دونالد از اجبار مرد جوان امتناع می ورزد، ویل با میلر، یک شکارچی گاومیش با تجربه و شدید که برای او داستانی از یک گذرگاه دورافتاده کلرادو می چرخد، جایی که یکی از معدود گله های انبوه باقی مانده را می توان پیدا کرد، قرار می گیرد. اگرچه ویل در مورد میلر و حماقت این شرکت هشدار داده شده است، اما تمام پول خود را برای تأمین بودجه اکسپدیشن صرف می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Butcher's Crossing 2023

فیلم گذرگاه قصاب (به انگلیسی: Butcher's Crossing) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و وسترن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی گیب پولسکی در اولین فیلم داستانی خود منتشر شده است که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۶۰ نوشته جان ادوارد ویلیامز ساخته شده است. در این فیلم نیکلاس کیج در نقش میلر، فرد هچینگر در نقش ویل اندروز، جرمی باب در نقش فرد اشنایدر و پل راسی در نقش مک دونالد هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال گذرگاه قصاب 2023

فیلمبرداری اصلی در مونتانا در اکتبر 2021 آغاز شد. در سپتامبر 2021، اعلام شد که Saban Films حقوق پخش فیلم را در آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، فرانسه، آلمان، اتریش، سوئیس و اسکاندیناوی به دست آورده است، در حالی که Altitude Film Distribution فروش بین المللی و توزیع فیلم را در بریتانیا و ایرلند انجام می دهد. فیلم گذرگاه قصاب اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 9 سپتامبر 2022 داشت. این فیلم در 20 اکتبر 2023 در ایالات متحده اکران شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 73 درصد را بر اساس نقد 55 منتقد، با میانگین نمره 5.8 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «Butcher's Crossing از نوبت اول نیکلاس کیج سود می برد، که کمک می کند تا این وسترن تا حد زیادی قانع کننده تر شود».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.