دانلود فیلم
Dumb Money پول احمقانه

551 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 21389
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dumb Money (پول احمقانه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Dumb Money (پول احمقانه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Dumb Money 2023

کیت گیل مردی از طبقه متوسط ​​است که به عنوان تحلیلگر مالی در براکتون، ماساچوست کار می کند. در اوقات فراغت خود، او مرتباً به subreddit r/WallStreetBets بازار سهام سر می‌زند و نظرات خود را در مورد آن از طریق جریان های زنده YouTube تحت نام Roaring Kitty ارسال می کند. او برای تأمین مخارج خانواده اش تلاش می کند، و کارهای یوتیوب او دائماً توسط برادرش کوین به عنوان اسپم های خنده دار مورد تمسخر قرار می گیرد...

 

عوامل ساخت فیلم Dumb Money 2023

فیلم پول احمقانه (به انگلیسی: Dumb Money) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام و بیوگرافی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کریگ گیلسپی و نویسندگی لورن شوکر بلوم و ربکا آنجلو منتشر شد. فیلم Dumb Money بر اساس کتاب 2021 شبکه ضد اجتماعی نوشته بن مزریچ ساخته شده است و داستان کوتاه بازی GameStop در ژانویه 2021 را شرح می دهد. این فیلم شامل گروهی از بازیگران شامل پل دانو، پیت دیویدسون، وینسنت دونوفریو، آمریکا فررا، نیک آفرمن، آنتونی راموس است. پس از فیلمبرداری در نیوجرسی از اکتبر تا نوامبر 2022، فیلم Dumb Money اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 8 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در ایالات متحده توسط Sony Pictures در سینماهای منتخب در 15 سپتامبر 2023 اکران شد. در 29 سپتامبر 2023 منتشر شد. به طور کلی نقد های مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون پل دانو در نقش کیت گیل، پیت دیویدسون در نقش کوین گیل، برادر کیت، وینسنت دونوفریو در نقش استیو کوهن، آمریکا فررا در نقش جنی، بیننده کانال یوتیوب کیث و میهالا هرولد در نقش ریری، دانشجوی کالج و سرمایه گذار هنرنمایی می کنند. در ماه مه 2021، لورن شوکر بلوم و ربکا آنجلو برای نوشتن فیلمنامه اعلام شد و کامرون و تایلر وینکلووس (که سوژه های فیلم های میلیاردرهای تصادفی و شبکه اجتماعی بودند) تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشتند. در آوریل 2022، کریگ گیلسپی به عنوان کارگردان قرارداد امضا کرد، با این هدف که فیلمبرداری آن اواخر همان سال در تابستان یا پاییز آغاز شود. در سپتامبر، اعلام شد که عنوان فیلم دوباره به Dumb Money داده شد، و قرار بود تولید آن در اکتبر آغاز شود، De Luca و MGM کنار رفتند، در حالی که Black Bear Pictures تامین مالی را به دست آورد و در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو سالانه به دنبال خریداران بود. در اکتبر 2022، Sony Pictures حق پخش داخلی و بین المللی فیلم را به قیمت 20 میلیون دلار خریداری کرد. در سپتامبر 2022، پل دانو، ست روگن، سباستین استن و پیت دیویدسون قرار بود به ایفای نقش بپردازند. فیلمبرداری اصلی از اکتبر تا نوامبر 2022 در نیوجرسی انجام شد. فیلمبرداری در شهرستان های موریس، اسکس و هادسون با صحنه هایی در دانشگاه سنت الیزابت انجام شد.

 

عملکرد فیلم پول احمقانه 2023

فیلم Dumb Money اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 8 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و بازیگران به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 نتوانستند در آن شرکت کنند. برای دانلود Dumb Money 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در ایالات متحده توسط Sony Pictures Releasing تحت برچسب‌های Columbia Pictures و Stage 6 Films منتشر شد، در حالی که Sony، Black Bear International و سایر توزیع کنندگان محلی فیلم را در سطح بین المللی منتشر خواهند کرد. دانلود فیلم Dumb Money 2023 به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. فیلم Dumb Money در ایالات متحده و کانادا 13.9 میلیون دلار و در سایر مناطق 3.4 میلیون دلار به دست آورده است که در کل جهان 17.3 میلیون دلار است. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 84 درصد را بر اساس نقد 220 منتقد، با میانگین نمره 6.8 از 10 بدست آورد. توافق این وب سایت نوشتند: «دراماتیزه کردن خوشایند Dumb Money از هجینک های واقعی سهام ممکن است داستان کامل را بیان نکند، اما با این وجود به طرز عجیبی سرگرم کننده است».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.