دانلود فیلم
The Last Rifleman آخرین تفنگدار

493 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 886
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Last Rifleman (آخرین تفنگدار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Last Rifleman (آخرین تفنگدار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم آخرین تفنگدار 2023

فیلم The Last Rifleman داستان سه دوست است و خارج از گروه فقط آرتی زنده است. چیزی که به عنوان دوستی بین سه نوجوان شروع شد، خیلی زود به چیزی تبدیل شد که آنها هرگز تصورش را هم نمی کردند. در سن بسیار کم، آرتی و چارلی در ارتش ثبت نام کردند و برای خدمت به جنگ رفتند. فقط آرتی برگشت و وقتی برگشت، با مگی که قبلا با چارلی نامزد بود ازدواج کرد...

 

عوامل ساخت فیلم The Last Rifleman 2023

فیلم آخرین تفنگدار (به انگلیسی: The Last Rifleman) یک فیلم سینمایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی کوین فیتزپاتریک، بر اساس رویدادهای واقعی و کارگردانی تری لون است که پیرس برازنان در آن نقش آفرینی می کند.  این داستان آرتی کرافورد (برازنان)، کهنه سرباز ایرلند شمالی در جنگ جهانی دوم را دنبال می کند که در هفتاد و پنجمین سالگرد فرود در نورماندی، تصمیم می گیرد مخفیانه از خانه مراقبت خود فرار کند و سفری سخت اما الهام بخش را از طریق ایرلند و در سراسر کشور آغاز می کند. این فیلم کاملاً بر اساس داستان واقعی برنارد جردن، کهنه سرباز D-Day است فیلم دیگری بر اساس داستان جردن، The Great Escaper با بازی مایکل کین، چند هفته قبل اکران شد. در فیلم The Last Riflemen پیرس برازنان در نقش آرتی کرافورد در کنار بازیگرانی چون کلمانس پوزی یورگن پروچنوف و جان آموس هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم The Last Rifleman

این فیلم در سینما اکران نشد. در عوض در 5 نوامبر 2023 در اسکای سینما منتشر شد.فیلم The Last Rifleman داستان چندانی ندارد. برای دانلود فیلم The Last Rifleman 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فقط در مورد یک سرباز سابق است که می رود تا دوستان خود را که در همان گردان خدمت می کردند، ملاقات کند. با این کار او امیدوار بود که دوستش چارلی را ببیند و حتی نامه ای به همراه داشت. آرتی با وجود سنش غیرقابل توقف بود و از روش های غیرقانونی مختلفی برای ورود به فرانسه استفاده می کرد. دانلود فیلم The Last Rifleman 2023 به طرفداران فیلم هایی با مضمون جنگ پیشنهاد میشه. نشان داده شده است که آرتی در شب به دلیل PTSD از خواب بیدار می شود. او هنوز نمی تواند اتفاقات جنگ را فراموش کند و این معمولاً در سربازان دیده می شود. چیزی که دردسرساز بود این بود که چگونه برخی از خاطرات خود را فراموش کرده بود که در پایان فاش می شود. در حالی که این فیلم ممکن است برای همه نباشد و فقط یک بار تماشا شود، برای کسانی که فیلم و سریال های وطن پرستانه دوست دارند، جذاب خواهد بود. در پایان یک پیچ و تاب معرفی شد که تکان دهنده بود. از همان ابتدا به این فکر می کردم که این فیلم 95 دقیقه ای درباره چیست؟ در نهایت، همه قطعات بسیار نرم به هم می رسند. پیرس برازنان بازیگر نقش آرتی کار فوق العاده ای انجام داد. اجرای او در جلب دل مخاطبان موفق بود. این فیلم درباره این نیست که چه داستانی نشان داده شده است و چگونه به جلو می رود، بلکه درباره افرادی است که زندگی آنها به دلیل جنگ به شدت تغییر کرده است. در حالی که من اطلاعات زیادی در مورد تاریخ جنگی که فیلم درباره آن صحبت می کند ندارم، متوجه تأثیر آن بر زندگی چندین سرباز شدم.  زمانی که آرتی نشان داده شد که سعی دارد برای روز D به فرانسه برود، افراد زیادی برای کمک به او آمدند. اگرچه ممکن است این در دنیای واقعی درست نباشد، اما تماشای آن روی صفحه نمایش خوب بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.