دانلود فیلم
Under the Boardwalk زیر پیاده رو

1019 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 403
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Under the Boardwalk با زیرنویس فارسی بدون سانسور - زیر پیاده رو
دانلود فیلم Under the Boardwalk با زیرنویس فارسی بدون سانسور - زیر پیاده رو

خلاصه فیلم Under the Boardwalk 2023

جامعه ای از خرچنگ های خشکی در زیر یک پیاده روی ساحلی نیوجرسی اغلب میزبان جامعه ای از خرچنگ های دریایی هستند که برای تعطیلات به خشکی می آیند و هر دو گونه خرچنگ نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند.  آرمن، یک خرچنگ خشکی ترسو، به دلیل مرگ مادر و پدرش در طوفان در جوانی، تمایلی به بیرون رفتن و معاشرت ندارد و پوسته پوسیده اش که در آن موجودی سرگرم کننده به نام شقایق زندگی می کند، تنها یادآور آنهاست. با این حال، سه خرچنگ عضلانی و دوستان آرمن، بابی، مانی و جیمی، او را به باشگاهی که متعلق به عمویش برونو است می کشانند...

 

عوامل ساخت فیلم Under the Boardwalk

فیلم Under the Boardwalk یک فیلم سینمای پویانمایی شده در ژانر موزیکال و کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی دیوید سورن است که با همکاری لورن اسکافاریا فیلمنامه را نوشته است. این فیلم که توسط پارامونت انیمیشن و Big Kid Pictures تولید شده و توسط DNEG Animation ساخته شده است، صداپیشگی کیک پالمر، مایکل سرا و بابی کاناواله را دارد. فیلم Under the Boardwalk در تاریخ 27 اکتبر 2023 در سینماهای منتخب اکران شد و پس از آن در تاریخ 7 نوامبر به صورت ویدیویی اکران شد. در این فیلم صداپیشگانی چون کیکه پالمر در نقش رامونا، یک خرچنگ دریایی، مایکل سرا در نقش آرمن، خرچنگ خشکی، بابی کاناواله در نقش بابی، یک خرچنگ خشکی و راسل برند در نقش ماکو، خرچنگ دریایی به ایفای نقش می پردازند. در ژوئن 2019، این فیلم با نام جرسی خرچنگ ها، به عنوان بخشی از لوح های آینده انیمیشن پارامونت، با نگارش فیلمنامه لورن اسکافاریا و تهیه کنندگی دیوید دابکین معرفی شد. در ژوئیه 2020، گزارش شد که دیوید سورن برای کارگردانی این فیلم استخدام شده است، که نام آن Under the Boardwalk مجدداً منتشر شد. نیو ریپابلیک پیکچرز از این فیلم حمایت مالی کرد.

 

عملکرد انیمیشن Under the Boardwalk 2023

این انیمیشن توسط تاسیسات DNEG Animation در مونترال تولید شده است و تولید آن تا فوریه 2021 ادامه دارد. برای دانلود انیمیشن Under the Boardwalk 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Under the Boardwalk در 27 اکتبر 2023 در سینما های منتخب اکران شد و پس از آن در تاریخ 7 نوامبر یک ویدیو بر اساس تقاضا منتشر شد. دانلود انیمیشن Under the Boardwalk 2023 به طرفداران انیمیشن های سبک موزیکال پیشنهاد میشه. پیش از این برای انتشار در 22 ژوئیه 2022 برنامه ریزی شده بود، اما در ژانویه 2022، با تاریخ انتشار Paws of Fury: The Legend of Hank از برنامه اکران حذف شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.