دانلود فیلم
The Killer قاتل

872 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 140931
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Killer (قاتل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Killer (قاتل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم The Killer 2023

یک قاتل مرموز، یک قاتل حرفه ای ماهر، در اتاق هتلی در پاریس خود را مخفی می کند.  او آماده می شود (با یک تفنگ تک تیرانداز) یک هدف ناشناس را بکشد که در یک زمان نامشخص وارد اتاق هتل می شود. در حالی که منتظر هدف است، یوگا تمرین می کند، غذا می خورد، به موسیقی اسمیت ها گوش می دهد و با وکیل خود، وکیلی به نام هاجز، تلفنی صحبت می کند. قاتل بیشتر این فعالیت ها را روایت می کند و بر ماهیت معمولی (حتی خسته کننده) شغلش تاکید می کند و اینکه بدبینی و عدم همدلی او چگونه به کارش می رسد...

 

عوامل ساخت فیلم The killer 2023

فیلم قاتل یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ توسط دیوید فینچر بر اساس فیلمنامه ای از اندرو کوین واکر کارگردانی شده است، منتشر شد. فیلم the killer 2023 بر اساس سری رمان گرافیکی فرانسوی به همین نام نوشته الکسیس "ماتز" نولنت و تصویرگری لوک جاکامون است. در این فیلم مایکل فاسبندر در نقش اصلی، در کنار آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، کری اومالی، سالا بیکر، سوفی شارلوت و تیلدا سوینتون در نقش های فرعی بازی می کنند. داستان آن به دنبال یک قاتل عنوان می شود که پس از اشتباه در یک شکار بین المللی درگیر می شود. در این فیلم، مایکل فاسبندر در نقش قاتل، یک قاتل حرفه ای، آرلیس هاوارد در نقش مشتری، چارلز پارنل در نقش وکیل و کری اومالی در نقش دولورس، مدیر دفتری که برای هاجز کار می کند هنرنمایی می کنند. در نوامبر 2007، گزارش شد که دیوید فینچر اقتباسی از کتاب کمیک فرانسوی ماتز قاتل را کارگردانی خواهد کرد که آلساندرو کامون فیلمنامه را می‌نویسد، برنامه سرگرمی پلان ب برد پیت را تولید می‌کند و پارامونت پیکچرز توزیع می کند. در فوریه 2021، فینچر این پروژه را به نتفلیکس برد، جایی که قراردادی کلی امضا کرد، با اندرو کوین واکر که اکنون فیلمنامه را می نویسد و مایکل فاسبندر نقش اصلی را برعهده دارد. در ژوئن، گزارش شد که فینچر قصد داشت فیلمبرداری خود را در نوامبر 2021 در پاریس با فیلمبردار اریک مسرشمیت آغاز کند. تیلدا سوینتون در اکتبر به بازیگران پیوست. فیلمبرداری اصلی در نوامبر 2021 در پاریس آغاز شد. در دسامبر 2021 در جمهوری دومینیکن ادامه یافت، سپس در اواخر همان ماه به نیواورلئان منتقل شد. در فوریه 2022 دوباره به شیکاگو نقل مکان کرد و سپس به سنت چارلز، ایلینوی (دوبرابر برای حومه بیکن، نیویورک)، در مارس 2022 به مدت ده روز، در اواخر همان ماه بسته شد.

 

عملکرد فیلم قاتل 2023

قاتل برای اولین بار در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2023 در داخل رقابت به نمایش درآمد. این فیلم برای نمایش غافلگیر کننده ای در هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین که برای 30 سپتامبر 2023 تنظیم شده بود، انتخاب شد. برای دانلود فیلم the killer 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در بخش "آیکون" دعوت شد و در 6 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. اکران محدود آن در 27 اکتبر 2023 از طریق نتفلیکس، قبل از پخش بر روی پلتفرم در 10 نوامبر 2023 آغاز شد. دانلود فیلم The killer 2023 به طرفداران فیلم های ژانر اکشن و هیجان انگیز آمریکایی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 87 درصد را بر اساس نقد 178 منتقد، با میانگین نمره 7.4 از 10 بدست آورد.  انجمن این وب سایت نوشتند: «قاتل، کارگردان دیوید فینچر را با یک تریلر شیک و جذاب می یابد که تطابق کاملی با مرد برجسته مایکل فاسبندر دارد».  متاکریتیک به این فیلم نمره 72 از 100 را بر اساس 51 نقد داد که نشان دهنده بررسی "به طور کلی مطلوب" است. پیتر بردشاو از گاردین که آن را «رویه ای بسیار اعتیاد آور سامورایی» می خواند، می نویسد که فیلم «به طور سرگرم کننده ای پوچ است و با این حال اعتقاد خالص و تمرکز مرده ای که فاسبندر و فینچر به این باله حرفه ای ناشناس آورده اند، آن را بسیار لذت بخش می کند»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.