دانلود فیلم
The Creator خالق

1220 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 105296
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Creator (خالق) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Creator (خالق) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم The Creator 2023

در سال 2055، یک هوش مصنوعی (AI) یک کلاهک هسته ای را بر فراز لس آنجلس، کالیفرنیا منفجر کرد. در پاسخ، اکثر کشورهای غربی برای جلوگیری از انقراض بشریت علیه هوش مصنوعی جنگ می کنند. مردم به اصطلاح آسیای جدید (شامل آسیای شرقی، آسیای جنوبی و آسیای جنوب شرقی) که همچنان از هوش مصنوعی استقبال می کنند، با آنها مقاومت می کنند. ارتش به دنبال ترور "نیرماتا"، معمار اصلی مرموز پشت پیشرفت های هوش مصنوعی است.  USS NOMAD (دفاع هوافضای متحرک مداری آمریکای شمالی) به عنوان یک ایستگاه فضایی پیشرفته که قادر به انجام حملات مخرب از مدار است، توسعه یافته است.

 

عوامل ساخت فیلم خالق ۲۰۲۳

فیلم خالق (The Creator) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به تهیه کنندگی و کارگردانی گرت ادواردز است که فیلمنامه آن را با کریس ویتز نوشته است.  جان دیوید واشنگتن، جما چان، کن واتانابه، استورجیل سیمپسون و آلیسون جنی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در سال 2070، 15 سال پس از انفجار هسته ای در لس آنجلس و جنگ علیه هوش مصنوعی، یک مامور سابق نیروهای ویژه برای شکار و کشتن "خالق" استخدام می شود، که سلاحی مرموز با قدرت پایان دادن به جنگ ساخته است. در حالی که جنگ آینده بین نژاد بشر و هوش مصنوعی در جریان است، جاشوا مامور نیروهای ویژه سابق برای شکار و کشتن خالق، معمار گریزان هوش مصنوعی پیشرفته، استخدام می شود. خالق یک سلاح مرموز ساخته است که قدرت پایان دادن به جنگ و تمام بشریت را دارد. هنگامی که جاشوا و تیم عملیاتی نخبه اش وارد سرزمین های اشغال شده توسط دشمن می شوند، به زودی متوجه می شوند که این سلاح جهانی در واقع یک هوش مصنوعی به شکل یک کودک خردسال است. توسعه فیلم The Creator در نوامبر 2019 آغاز شد، زمانی که ادواردز برای کارگردانی و نوشتن یک پروژه علمی تخیلی بدون عنوان برای New Regency امضا کرد و در فوریه 2020 رسما اعلام شد. واشنگتن در می 2021 استخدام شد و بقیه بازیگران در طول سال آینده به آن پیوستند. فیلمبرداری در ژانویه 2022 در تایلند با بودجه تولید 80 میلیون دلار آغاز شد و در ماه مه به پایان رسید. فیلم The Creator در 29 سپتامبر 2023 توسط 20th Century Studios در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم با بودجه 80 میلیون دلاری 103.5 میلیون دلار فروخت و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در فوریه 2020، ادواردز به طور رسمی به عنوان کارگردان معرفی شد. او از فیلم هایی چون فیلم «اکنون آخرالزمان» (1979)، «باراکا» (1992)، «بلید رانر» (1982)، «آکیرا» (1988)، «مرد بارانی» (1988)، «هیت» (1984)، «ای.  فرازمینی (1982) و ماه کاغذی (1973) به عنوان منابع الهام استفاده کرده است.

 

عملکرد فیلم The Creator 2023

اولین نمایش مطبوعاتی و صنعتی فیلم «خالق»، که در ابتدا قرار بود تا زمانی که تحت تأثیر اختلافات کارگری هالیوود در سال 2023 قرار گرفته بود، اولین نمایش جهانی آن بود، در 18 سپتامبر 2023 در تئاتر چینی TCL در لس آنجلس، با وسایل و لباس های متعلق به فیلم در لابی نمایش داده می شود. ادواردز نیز در این مراسم حضور داشت و حمایت خود را از بازیگران فیلم که به دلیل اعتصابات نتوانستند در این فیلم حضور یابند و تبلیغ کنند، در یک سخنرانی قبل از شروع فیلم ابراز کرد. اولین نمایش این فیلم در بریتانیا در 26 سپتامبر 2023 در موزه علوم، کنزینگتون جنوبی در لندن انجام شد. این فیلم عمدتاً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که جلوه های بصری، فیلمبرداری، سکانس های اکشن و کارگردانی ادواردز را ستودند، اما فیلم نامه و مضامین را مورد انتقاد قرار دادند. برای دانلود فیلم The Creator 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 66 درصد را بر اساس نقد 298 منتقد، با میانگین نمره 6.7 از 10 بدست اوردند. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «آفریدگار از لحاظ بصری خیره کننده و مملو از مجموعه های تماشایی، علمی تخیلی به موقع ارائه می دهد که حتی اگر فاقد محتوا باشد، در لحظه رضایت بخش است.» وبسایت Metacritic، بر اساس نظر 54 منتقد، امتیاز 63 از 100 را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً مطلوب" است. مگی لوویت از Collider نوشت: «فیلمنامه ممکن است دارای نقص های آشکار و اخلاقیات مبهم و دردناکی باشد، اما فیلم «The Creator» یک قطعه واقعاً قابل توجه از داستان سرایی علمی تخیلی اورجینال است. فیلم هیجان انگیزی که واقعاً - با مغز و قلب - به مسئله بزرگ عصر ما یعنی هوش مصنوعی می پردازد.» دانلود فیلم The Creator 2023 به طرفداران ژانر اکشن علمی تخیلی پیشنهاد می شود. پیت هاموند از Deadline Hollywood آن را چنین می‌گوید: «یکی از تأمل برانگیزترین فیلم‌های چند وقت اخیر.  که باید مورد توجه قرار گیرد».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.