دانلود فیلم
Trolls Band Together ترول ها

776 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 8504
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Trolls Band Together (ترول ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Trolls Band Together (ترول ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Trolls Band Together 2023

برنچ (با صداپیشگی جاستین تیمبرلیک) یکی از جوانترین اعضای BroZone بود، یک گروه خوانندگی که به گسترش شادی و شکستن قلبها اختصاص داشت. گروه BroZone با آهنگ هایشان بر سرزمین حکومت می کردند، اما جدایی همه چیز را خراب کرد، جان، کلی، فلوید و اسپراس راه های جداگانه ای را در پیش گرفتند. سال ها بعد، برانچ عاشق ملکه پاپی (آنا کندریک) است، اما زندگی در چنین خوشبختی با هم تداخل پیدا می کند، زیرا فلوید توسط ولوت و ونر، دوقلو های نالایق ربوده می شوند...

 

عوامل ساخت انیمیشن ترول ها 2023

فیلم انیمیشن ترول ها 3 (به انگلیسی: Trolls Band Together) یک فیلم سینمایی انیمیشن پویانمایی، موزیکال و جوک باکس محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ توسط DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز بر اساس عروسک های Good Luck Trolls از توماس دام توزیع شده است. این به عنوان دنباله تور جهانی Trolls (2020) و سومین قسمت از سری Trolls است. این فیلم به کارگردانی والت دورن، کارگردانی مشترک تیم هایتز و نویسندگی الیزابت تیپت ساخته شده است. آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، زوئی دشانل، کریستوفر مینتز پلاس، آیکونا پاپ، اندرسون. پااک، ران فونچس، کنان تامپسون، کونال نایار و دورن نقش صداگذاری خود را از پیشینیان خود تکرار می کنند. در این فیلم، پاپی (کندریک) و برانچ (تیمبرلیک) که به طور رسمی یک زوج هستند، تلاش می کنند تا فلوید (سیوان) را نجات دهند در حالی که برادران برانچ پس از انحلال پدیده بوی بند، بروزون، دوباره به هم می پیوندند. ایده های سومین فیلم ترول ها قبل از انتشار تور جهانی Trolls در آوریل 2020 آغاز شد، زمانی که تیمبرلیک در زمان تصاحب Apple Music ابراز علاقه کرد که در آن شرکت کند.  انیمیشن DreamWorks به طور رسمی ساخت سومین فیلم را در نوامبر 2021 تایید کرد. شخصیت های جدید فیلم در مارس 2023 به همراه اعضای جدید بازیگران و عنوان معرفی شدند. علیرغم اینکه عمدتاً انیمیشن CGI است، این فیلم شامل چند سکانس انیمیشن دوبعدی با سبک های انیمیشن الهام گرفته از زیردریایی زرد (1968) و فانتازیا (1940) است.  تئودور شاپیرو که قبلا آهنگسازی تور جهانی ترول ها را بر عهده داشت، برای آهنگسازی این فیلم بازگشت.

 

عملکرد فیلم Trolls Band Together 2023

انیمیشن Trolls Band Together در 12 اکتبر 2023 در دانمارک اکران شد و در 17 نوامبر در ایالات متحده اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. برای دانلود فیلم Trolls Band Together 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 64 درصد رو بر اساس نقد 75 منتقد، با میانگین نمره 5.9 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «ترولز باند با هم یک گردش سرگرم کننده و چشم نواز دیگر ارائه می کند که باید طرفداران جوان این مجموعه را سرگرم کند و در عین حال برای والدین کاملاً قابل تحمل بماند.» متاکریتیک، به این فیلم نمره 53 از 100 رو بر اساس نقد 13 منتقد داد، که نشان دهنده بررسی "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Trolls Band Together 2023 به طرفداران سری انیمیشن ترول ها پیشنهاد می شود. فرانک شِک از هالیوود ریپورتر نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: «فیلمنامه الیزابت تیپت به لطف حجم زیاد شوخی ها خنده را به همراه می آورد (نسبت ضربه به از دست دادن بسیار نامتعادل است)." تاتیانا هالندر از Screen Rant امتیاز 2.5 از 5 را برای فیلم به دست آورد و نوشت: "Trolls Band Together نشانه های واضحی از خستگی فرنچایز را نشان می دهد، اما چند آهنگ جدید و انتخاب های زنده انیمیشن آن را برای مدتی طولانی تر نگه می دارند." این فیلم با بودجه ۹۵ میلیون دلار ساخته و در نهایت موفق به فروش ۱۲۵.۳ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.