دانلود فیلم
The Marsh King's Daughter دختر پادشاه مرداب

906 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5213
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Marsh King's Daughter (دختر پادشاه مرداب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Marsh King's Daughter (دختر پادشاه مرداب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم دختر پادشاه مرداب 2023

دو سال قبل از تولد هلنا، پادشاه مرداب مادر او را ربود و او دوران کودکی خود را در اسارت گذراند. اکنون که متقاعد شده است که او سعی خواهد کرد دخترش را ببرد، هلنا تصمیم می گیرد تا از مردی که هر آنچه را که در مورد زنده ماندن در بیابان می داند به او یاد داده است، پیشی بگیرد.

 

عوامل ساخت فیلم The Marsh King's Daughter 2023

فیلم دختر پادشاه مرداب (به انگلیسی: The Marsh King's Daughter) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و روانشناختی محصول سال ۲۰۲۳ است. این فیلم به کارگردانی نیل برگر و نویسندگی ال اسمیت و مارک ال. اسمیت است که بر اساس رمانی به همین نام اثر کارن دیون در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در این فیلم دیزی ریدلی در نقش هلنا پلتیه، پرنس بروکلین در نقش هلنا پلتیه جوان، بن مندلسون در نقش جیکوب هالبروک و گرت هدلاند در نقش استفن پلتیه هنرنمایی می کنند. فیلم The Marsh King's Daughter در 3 نوامبر 2023 توسط Lionsgate و Roadside Attractions در ایالات متحده منتشر شد. این پروژه در فوریه 2018 اعلام شد و ال اسمیت و مارک ال اسمیت فیلمنامه کارگردان مورتن تیلدوم را نوشتند. آلیشیا ویکاندر نقش اصلی را بر عهده گرفت و همچنین قرار بود به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت کند. قرار بود فیلمبرداری در اواخر ژوئیه 2019 آغاز شود و تا پاییز ادامه یابد، اما هیچ پیشرفت دیگری تا فوریه 2021 اعلام نشد و تیلدوم و ویکاندر دیگر درگیر فیلم نبودند. نیل برگر اکنون با بازیگران دیزی ریدلی کارگردانی می کرد و به جای تیلدوم و ویکاندر می رفت. در ماه مه، بن مندلسون به بازیگران پیوست. در ژوئن 2021، بروکلین پرینس، گیل بیرمنگام، کارن پیستوریوس، و گرت هدلاند به بازیگران فیلم پیوستند. فیلمبرداری در 7 ژوئن 2021 در انتاریو، کانادا آغاز شد.

 

عملکرد فیلم دختر پادشاه مرداب 2023

فیلم The Marsh King's Daughter در ابتدا قرار بود توسط STXfilms اکران شود، پس از انحلال شرکت پخش داخلی STXfilms، توزیع این فیلم برای توزیع کنندگان مختلف خریداری شد و سرانجام در Lionsgate و Roadside Attractions فرود آمد، که اعلام شد که فیلم را در ایالات متحده توزیع می کنند. برای دانلود فیلم The Marsh King's Daughter 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بعداً برای جلوگیری از رقابت با Taylor Swift: The Eras Tour تا 3 نوامبر 2023 به تعویق افتاد. استودیو آمازون فیلم را در بازارهای اروپایی به عنوان بخشی از قرارداد خروجی چند ساله ErosSTX با شرکت از طریق Prime Video توزیع خواهد کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 39 درصد را بر اساس نقد 36 منتقد، با میانگین نمره 5.4 از 10 بدست آوردند. دانلود فیلم The Marsh King's Daughter 2023 به طرفداران ژانر روانشناختی و تریلر پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت نوشتند: «دختر پادشاه مرداب با وعده های فراوان شروع می شود و بازیگران قابل توجهی دارد، اما سرعت داستان و نتیجه گیری ناشیانه بر آن‌ها برتری می یابد». متاکریتیک به این فیلم امتیاز 46 از 100 را بر اساس نظر 13 منتقد داد، که نشان دهنده نظرات "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.