دانلود فیلم
Manodrome مردستان

468 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1945
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Manodrome (مردستان) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Manodrome (مردستان) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم مردستان 2023

رالفی که از کارش اخراج شده است، به عنوان یک راننده اشتراکی کار می کند تا از زندگی خود و دوست دختر باردارش، سال، حمایت کند. او در یک باشگاه ورزشی محلی با دوستش جیسون که قرص های نسخه ای رالفی را می فروشد، ورزش می کند. جیسون به رالفی پیشنهاد می کند که با برخی از دوستانش ملاقات کند و ادعا می کند که آنها منابعی دارند تا او را دوباره سرپا کنند.

 

عوامل ساخت فیلم مردستان 2023

فیلم Manodrome یک فیلم سینمایی در ژانر درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جان ترنگوف است. جسی آیزنبرگ، آدرین برودی، اودسا یانگ، سالیو سیسای، فیلیپ اتینگر، ایتان سوپلی، ایوان جونیگ کیت و کالب ابرهارت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم اولین فیلم انگلیسی زبان ترنگوف است و اولین بار در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین در 18 فوریه 2023 به نمایش درآمد. این فیلم توسط Lionsgate در ایالات متحده در 10 نوامبر 2023 اکران شد. در فیلم Manodrome بازیگرانی چون جسی آیزنبرگ در نقش رالفی، آدرین برودی در نقش دن، اودسا یانگ در نقش سال، سالیو سیسای در نقش احمد و فیلیپ اتینگر در نقش جیسون هنرنمایی می کنند. این فیلم اولین فیلم انگلیسی زبان ترنگوف است. رایلی کیو در ابتدا برای نقش شخصیت سال انتخاب شد، اما به دلیل درگیری در برنامه این نقش را ترک کرد. او همچنان به عنوان تهیه کننده به فیلم وابسته است. انتخاب بازیگران اضافی در نوامبر 2021 انجام شد. فیلمبرداری اصلی در سیراکوز، نیویورک از 21 نوامبر 2021 تا 4 ژانویه 2022، تحت عنوان تیراندازی "کمربند زنگ زده بدون عنوان" انجام شد.

 

عملکرد فیلم Manodrome 2023

فیلم Manodrome اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین داشت و در 18 فوریه 2023 در آخر هفته افتتاحیه مسابقه اصلی نمایش داده شد. برای دانلود فیلم Manodrome 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم علاوه بر جایزه تدی برای سینمای کوئیر، نامزد دریافت جایزه معتبر خرس طلایی شد. این فیلم در ایالات متحده توسط Lionsgate Films در سینماها و دیجیتال در 10 نوامبر 2023 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Manodrome موفق به دریافت امتیاز تایید 50 درصد براساس 32 نقد، با میانگین نمره 5.8 از 10 شد. دانلود فیلم Manodrome 2023 به طرفداران ژانر درام، هیجان انگیز پیشنهاد می شود. در انجمن این وب سایت آمده است: «جسی آیزنبرگ کارهای چشمگیری در Manodrome انجام می دهد، حتی اگر داستان به اندازه کافی عمیق یا ظریف نباشد که از عملکرد عمیقا متعهدانه او پشتیبانی کند.» متاکریتیک به این فیلم امتیاز 48 از 100 رو بر اساس نقد 13 منتقد داد که نشان دهنده بررسی های "مختلط یا متوسط" است. Awards Daily این فیلم را «یک قطعه تأمل برانگیز از فیلم سازی عجیب و غریب که نباید از دست داد» نامید. به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم به مضامین مردانگی سمی و پویایی قدرت در روابط از طریق داستانی از عقب نشینی مردان می پردازد، اما اجرای آن بیش از حد افراطی است، و تصویری از فرقه ای سمی از مردانی است که استحقاق آنها با احساسشان مطابقت دارد. پیتر دبروژ از Variety نوشت که Manodrome تلاش می کرد تا به پیش فرض تحریک آمیز خود عمل کند، فاقد عمق و ظرافت لازم برای بررسی مؤثر وضعیت مردانگی معاصر و گفت: «شخصیت ها احساس می کنند لاغر هستند، جامعه مخفی غیرقابل قبول به نظر می رسد و اهداف آن بیش از حد مبهم است که نمی توان آن را به تصویر کشید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.