دانلود فیلم
I Heard the Bells من صدای زنگ ها را شنیدم

598 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 588
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم I Heard the Bells (من صدای زنگ ها را شنیدم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم I Heard the Bells (من صدای زنگ ها را شنیدم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم من صدای زنگ ها را شنیدم 2023

هنری وادزورث لانگفلو که به عنوان شاعر آمریکا شناخته می شود، زندگی آرامی دارد... تا روزی که دنیایش در اثر تراژدی متلاشی شود.  در مقابل ملتی که توسط جنگ داخلی تقسیم شده و خانواده اش که از هم پاشیده شده اند، هنری قلم خود را زمین می گذارد و از غم ساکت شده است. اما این صدای صبح کریسمس است که صدای گمشده شاعر را با کشف امید پرطمطراق ایمان دوباره شعله ور می کند…

 

عوامل ساخت فیلم I Heard the Bells

فیلم من صدای زنگ ها را شنیدم، یک فیلم سینمایی در ژانر درام و کریسمس محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی جاشوا انک و نویسندگی جاشوا انک و جف بندر در سال 2022 منتشر شد. در فیلم I Heard the Bells بازیگرانی چون استیون آترهولت هنری در نقش وادسورث لانگ فلو، جاناتان بلر در نقش چارلی لانگ فلو، ریچل دی هیوز در نقش فانی لانگ فلو و زک میکر در نقش ارنست لانگ فلو هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم I Heard the Bells 2023

داستان الهام بخش پشت نوشتن سرود محبوب کریسمس. ناقوس های کلیسا به زودی نمازگزاران را در شب و روز کریسمس فرا خواهند خواند. همه انواع ایمان داران برای یکی از مقدس ترین روز های سال مسیحی، سکوهای کلیسا را ​​پر می کنند. بزای دانلود فیلم I Heard the Bells 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. برخی از آنها به طور منظم، برخی دیگر گاه به گاه و برخی نیز کسانی هستند که فقط در کریسمس و عید پاک شرکت می کنند. هر مؤمنی تجربیات و گذشته منحصر به فرد خود را در جشن کریسمس به ارمغان می آورد و پیام تولد مسیح به طور منحصر به فردی بر هر فرد تأثیر می گذارد. با یادآوری لحظه تجسم نجات، ناقوس های کلیسا تولد مسیح را به صدا در می آورند. روی صحنه، بازیگران باید اغراق کنند، چه از نظر صوتی و چه از نظر فیزیکی، تا در سراسر تئاتر درک شوند. فیلمی که همه چیز در آن بزرگ نمایی می شود، دقیقاً عکس آن را می طلبد. دانلود فیلم I Heard the Bells به کسانی که دنبال یک فیلم کریسمسی جذاب هستند پیشنهاد می شود. بسیاری از بازیگران در اینجا اجراهای خود را به سمت ردیف عقب می برند، به اصطلاح، بزرگ تر و گسترده تر از آنچه لازم است جلوی دوربین می روند. تنظیم شدن با آن کیفیت چند دقیقه طول می کشد. جاشوا انک کارگردان علاوه بر این می توانست در برخی مواقع سرعت را کاهش دهد. برخی از اقدامات پیش پا افتاده ای که توسط شخصیت ها انجام می شود - نامه نویسی، باز کردن کشوها و غیره - بیش از حد طولانی است. کوتاه کردن مطالب بی اهمیت مانند آن، فیلم را بسیار جذاب تر می‌کرد. بهرحال این فیلم به طور چشمگیری جذاب است، به ویژه که به سمت پایانی بزرگ می رود، جایی که لانگ فلو دوباره قلم را در دست می گیرد. صداقتی در ارائه وجود دارد که باعث می شود آن را در میان جمعیت های مذهبی طنین انداز کند، اما همچنین برای علاقه مندان لانگ فیلو یا افرادی که صرفاً برای موضوع تعطیلات می آیند جذابیت دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.