دانلود فیلم
In the Land of Saints and Sinners در سرزمین قدیسان و گناهکاران

382 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4575
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم In the Land of Saints and Sinners با زیرنویس فارسی بدون سانسور - در سرزمین قدیسان و گناهکاران
دانلود فیلم In the Land of Saints and Sinners با زیرنویس فارسی بدون سانسور - در سرزمین قدیسان و گناهکاران

خلاصه فیلم در سرزمین قدیسان و گناهکاران

در یک دهکده دورافتاده ایرلندی در شهرستان دونگال در سال 1974، یک قاتل تازه بازنشسته خود را درگیر یک بازی مرگبار موش و گربه با سه تروریست انتقام جو می بیند.

 

عوامل ساخت فیلم In the Land of Saint and Sinners

فیلم در سرزمین مقدسین و گناهکاران (به انگلیسی: In the Land of Saints and Sinners) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور ایرلند است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت لورنز و نویسندگی مارک مایکل مک نالی و تری لون منتشر شد. در این فیلم، لیام نیسون در نقش اصلی، در کنار دیگر بازیگران ایرلندی از جمله کری کاندون، جک گلیسون و سیاران هیندز بازی می‌کند.  فیلم در سرزمین قدیسان و گناهکاران دومین همکاری نیسون با لورنز پس از فیلم تیراندازی محصول 2021 است. در این فیلم بازیگرانی همچون لیام نیسون در نقش فینبار مورفی، کری کاندون از دورین مک کان، جک گلیسون در نقش کوین و سیاران هیندز در نقش وینی اوشی هنرنمایی می کنند. در اکتبر 2021 اعلام شد که لیام نیسون در یک فیلم هیجان انگیز ایرلندی بازی خواهد کرد و دوباره با کارگردان رابرت لورنز همکاری خواهد کرد. سیاران هیندز که دوست دیرینه نیسون است نیز به عنوان بازیگر در این فیلم اعلام شد. در آوریل 2022، کری کاندون به عنوان بخشی از بازیگران معرفی شد. فیلمنامه توسط مارک مایکل مک نالی و تری لون نوشته شده است و متیو فیتشانز بازبینی آن را انجام داده است. فیلمبرداری اصلی برای مارس 2022 در ایرلند تنظیم شد. در سال 2022، فیلم عمدتاً در شهرستان دونگال فیلمبرداری شد و فیلمبرداری اضافی در دوبلین انجام شد.

 

عملکرد فیلم In the Land of Saint and Sinners 2023

در آوریل 2022، نتفلیکس مشخص شد که حقوق پخش فیلم را در بریتانیا و جمهوری ایرلند از قبل خریداری کرده است. قاتل سابق فینبار مورفی به امید اینکه گذشته تاریک خود را پشت سر بگذارد، زندگی آرامی را در یک شهر ساحلی ایرلند، به دور از خشونت سیاسی که بقیه کشور را فرا گرفته است، پیش می برد. وقتی تروریست های تهدیدآمیز ظاهر می شوند، فینبار به زودی متوجه می شود که یکی از آنها از یک دختر محلی سوء استفاده کرده است. او که وارد یک بازی شیطانی موش و گربه ای شده است، باید بین افشای هویت مخفی خود و دفاع از دوستان و همسایگان خود یکی را انتخاب کند. برای دانلود فیلم In the Land of Saint and Sinners 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. داستان فیلم به تنهایی سوالات متعددی را برمی انگیزد و پاسخ های بسیار کمی می دهد.  بهرحال در سرزمین قدیسان و گناهکاران به ​​زیبایی توسط تام استرن فیلمبردار فیلمبرداری شده است و لورنز از مناظر خشن و سرد ایرلند نهایت استفاده را می‌کند. موسیقی همچنین یک نکته برجسته است، آهنگساز دیگو بالدن ویگ از کمانچه، گیتار و سازدهنی برای خلق آهنگی استفاده می کند که شبیه ترکیبی از فولک و وسترن است. دانلود فیلم In the Land of Saint and Sinners پیشنهاد کیشه چرا که به ​​هیچ وجه فیلم بدی نیست اما استثنایی هم نیست. در پایان، این اساساً یک فیلم دیگر در صف طولانی فیلم های لیام نیسون است که به همان اندازه دور ریختنی و فراموش شدنی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.