دانلود فیلم
The Holdovers جاماندگان

926 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 48538
10
/
8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Holdovers با زیرنویس فارسی بدون سانسور (جاماندگان)
دانلود فیلم The Holdovers با زیرنویس فارسی بدون سانسور (جاماندگان)

خلاصه فیلم جاماندگان 2023

در دسامبر 1970، پل هانهام یک معلم کلاسیک در آکادمی بارتون، یک مدرسه شبانه روزی در نیوانگلند است که به دلیل نگرش سخت گیرانه، مورد علاقه دانش آموزان و اعضای هیئت علمی قرار نمی گیرد. با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، یکی از معلمان بارتون باید در طول تعطیلات در محوطه دانشگاه بماند تا از "نگهبانان" مراقبت کند، دانش آموزانی که به دلایل مختلف مجبور به ماندن در دانشگاه هستند. هنگامی که معلم اصلی انتخاب شده برای کاری در آخرین لحظه درخواست مرخصی می کند، پل به عنوان جایگزین انتخاب می شود.

 

عوامل ساخت فیلم جاماندگان 2023

فیلم The Holdovers یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الکساندر پین و نویسندگی دیوید همینگسون است و پل جیاماتی، داواین جوی راندولف و دومینیک سسا در آن بازی می کنند. داستان این فیلم در سال 1970 اتفاق می افتد و داستان یک معلم تاریخ در یک مدرسه شبانه روزی نیوانگلند را دنبال می کند که مجبور می شود در تعطیلات کریسمس، تعدادی دانش آموز را که جایی برای رفتن ندارند، همراهی کند. در فیلم جاماندگان پل جیاماتی در نقش پل هانهام، معلم کلاسیک در مدرسه شبانه روزی آکادمی بارتون، دومینیک سسا در نقش آنگوس تالی، دانشجوی بارتون در طول تعطیلات کریسمس در محوطه دانشگاه رفت و داواین جوی راندولف در نقش مری لمب، آشپز بارتون و مادر داغدیده هنرنمایی می کنند. فیلم The Holdovers دومین همکاری الکساندر پین کارگردان و بازیگر پل جیاماتی پس از فیلم Sideways (2004) است. پین پس از تماشای فیلم Merlusse مارسل پاگنول در سال 1935، مفهوم فیلم را درک کرد و با دیوید همینگسون تماس گرفت تا فیلمنامه را بنویسد، که در ابتدا نمونه ای برای نوشتن برای یک خلبان تلویزیونی بود. در ژوئن 2021، Miramax حقوق توزیع را به دست آورد. در اوایل سال 2022، داواین جوی راندولف و کری پرستون به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری فیلم جاماندگان در ماساچوست در 27 ژانویه 2022 آغاز شد.

 

عملکرد فیلم The Holdovers 2023

در 11 سپتامبر 2022، اکران ویژه این فیلم برای خریداران برگزار شد. روز بعد، گزارش شد که Focus Features حقوق توزیع را به قیمت 30 میلیون دلار به دست آورده است. این فیلم در ابتدا قرار بود در 10 نوامبر 2023 اکران محدودی داشته باشد و به دنبال آن در 22 نوامبر به اکران گسترده ادامه یابد. با این حال، در تاریخ 27 اکتبر 2023 به یک نسخه محدود افزایش یافت و پس از آن در 10 نوامبر 2023 انتشار گسترده ای منتشر شد. برای دانلود فیلم The Holdovers 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. قرار است در 19 ژانویه 2024 توسط یونیورسال پیکچرز انگلستان در بریتانیا منتشر شود. اولین نمایش جهانی The Holdovers در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در 31 اوت 2023 برگزار شد. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۳ در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ نمایش داده شد، جایی که نایب قهرمان جایزه انتخاب مردم شد. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در بخش "آیکون" دعوت شد و در 7 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. دانلود فیلم The Holdovers 2023 به طرفداران ژانر کمدی درام پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes،امتیاز تایید 96 درصد را براساس نظر 226 منتقد، با میانگین نمره 8.4 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «به دلیل تلخی، فیلم The Holdovers بازگشت رضایت بخشی را برای کارگردان الکساندر پین نشان می دهد». وسلی موریس از نیویورک تایمز، عملکرد جیاماتی و همچنین کارگردانی پین را ستود و نوشت که «حتی وقتی داستان سنگین تراژدی شخصی را به خود اختصاص می دهد، به نظر می رسد هر صحنه شناور یا باب است». منتقدان همچنین آن را با فیلم های هال اشبی مانند هارولد و ماد و آخرین جزئیات مقایسه کرده اند. آن هورنادی از واشنگتن پست نوشت که این فیلم «نه تنها ظاهر و احساس آن دوره زمانی را دارد، بلکه بهترین عناصر سنت های روایی خود را احیا می کند».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.