دانلود فیلم
The Naughty Nine نه بچه بازیگوش

687 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1931
10
/
5.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Naughty Nine ( نه بچه بازیگوش) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Naughty Nine ( نه بچه بازیگوش) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم نه بچه بازیگوش 2023

یک دانش آموز کلاس پنجمی به نام اندی امسال یک مشکل ساز بوده و در نتیجه او را در لیست بد ها قرار دادند و احساس می کند که توسط بابانوئل ناعادلانه تحت فشار قرار گرفته است. او یک خدمه را با هشت کودک بد دیگر جمع می کند و ماموریت دارد به دهکده بابانوئل در قطب شمال نفوذ کند و هدایایی را که فکر می کنند سزاوار آن هست را بردارد.

 

عوامل ساخت فیلم نه بچه بازیگوش 2023

فیلم The Naughty Nine یک فیلم تلویزیونی در ژانر دزدی کریسمس محصول کشور آمریکا است. فیلم نه بچه بازیگوش به کارگردانی آلبرتو بلی در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این فیلم وینسلو فگلی، کامیلا رودریگز، درک تلر، دریک مک کیب، کلارا استک، آنتونی جو، آیدن الیجا، ایموژن کوهن، مدیلین کلام و دنی گلاور ایفای نقش کرده‌اند. فیلم The Naughty Nine اولین بار در 22 نوامبر 2023 در کانال دیزنی پخش شد. در این فیلم بازیگرانی چون وینسلو فگلی در نقش اندی استیل، دانش آموز کلاس پنجمی که نقشه دزدی از قطب شمال را آماده می کند. او به این دلیل و بسیاری موارد دیگر در لیست شیطان قرار دارد. کامیلا رودریگز در نقش دولچه گوتیرز، بهترین دوست اندی که هدف گیری بسیار خوبی با کمان دارد. درک تلر در نقش برونو، خلبانی که اندی استخدام می کند. دریک مک کیب در نقش جان آنتونی دیزون، پسری که واقعاً در ساخت لباس مهارت دارد، اگرچه خودش هرگز چیزی طراحی نکرده است. در 7 فوریه 2022، اعلام شد که تلویزیون برند دیزنی در حال ساخت یک فیلم سرقت در تعطیلات کریسمس با عنوان The Naughty Nine برای کانال Disney و Disney + است.  این فیلم قرار بود توسط آلبرتو بلی کارگردانی شود و سوزان تاد، جد الینوف و اسکات توماس تهیه کننده اجرایی آن باشند.  الینوف و توماس نیز به عنوان نویسندگان فیلم خدمت کردند. در 28 سپتامبر 2023، اعلام شد که دنی گلاور به عنوان بابانوئل در این فیلم به بازیگران پیوست.

 

عملکرد فیلم The Naughty Nine 2023

فیلم نه بچه بازیگوش در 22 نوامبر 2023 در کانال دیزنی به نمایش درآمد و در 23 نوامبر 2023 در دیزنی + منتشر شد. دو عامل باعث موفقیت فیلم می شود: سرقت و پیام فیلم. سرقت نسبتاً ساده است، زیرا برای مخاطبان کودک طراحی شده است، اما همچنان سرگرم کننده است. تیمی که اندی گرد هم می آورد، شخصیت های سرگرم کننده‌ای با مهارت ها و دلایل مشخص برای قرار گرفتن در لیست شیطان ها دارد. برای دانلود فیلم The Naughty Nine 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. من شخصاً یکی از طرفداران پر و پا قرص جان آنتونی (دریک مک کیب) بودم، اما مطمئن هستم که اکثر بچه ها می‌توانند حداقل یکی از این نه نفر را پیدا کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنند. با این حال، چیزی که من واقعاً در مورد این تولید قدردانی می کنم، موضوع کلی است. دانلود فیلم The Naughty Nine به طرفداران فیلم های کریسمسی پیشنهاد میشه. همانطور که بابانوئل (دنی گلاور) نزدیک به پایان توضیح می دهد، شما باید انتخاب کنید که هر روز چه نوع فردی باشید. اندی و سایر بچه ها یاد می گیرند که فقط به این دلیل که قبلاً مشکل ساز بوده اید، به این معنا نیست که باید همیشه باشید. شما می توانید امروز را برای انتخاب های مختلف انتخاب کنید. نویسندگان همچنین به این ایده دست می زنند که انجام کارهای بد ممکن است احساس خوبی داشته باشد، اما این احساس زودگذر است. از طرف دیگر، وقتی کارهای خوبی انجام می دهید، در دراز مدت احساس خوبی خواهید داشت. این ها پیام های خوبی برای مخاطبان جوان و شاید حتی برای بزرگسالان هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.