دانلود فیلم
May December می دسامبر

563 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 31242
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم May December (می دسامبر) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا
دانلود فیلم May December (می دسامبر) با زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت بالا

خلاصه فیلم می دسامبر 2023

در سال 2015، الیزابت بری بازیگر به ساوانا، جورجیا می رسد تا درباره نقش آینده خود در یک فیلم مستقل تحقیق کند که در آن گریسی آترتون-یو را به تصویر می کشد. در سال 1992، زمانی که گریسی 36 ساله بود، در حال رابطه جنسی با جو یو 13 ساله، همکلاسی پسرش جورجی، در فروشگاه حیوانات خانگی که هر دو در آن کار می کردند، دستگیر شد. در دوران محکومیت زندان، گریسی فرزند جو را به دنیا آورد. بیست و سه سال بعد، گریسی و جو با سه فرزند ازدواج کردند: آنر که در کالج است و دوقلوهای چارلی و مری که در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان هستند.

 

عوامل ساخت فیلم May December 2023

فیلم می دسامبر (به انگلیسی: May December) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی تاد هاینز بر اساس فیلمنامه ای از سامی برچ، بر اساس داستانی از برچ و الکس مکانیک منتشر شد. این فیلم با الهام از داستان مری کی لتورنو، ناتالی پورتمن را در نقش بازیگری بازی می کند که برای ملاقات و مطالعه زندگی زنی جنجالی (جولیان مور) به جورجیا سفر می کند که قرار است در فیلمی بازی کند - زن برای او بدنام است. رابطه 23 ساله با همسرش (چارلز ملتون)، که زمانی که او فقط 13 سال داشت آغاز شد. کوری مایکل اسمیت، الیزابت یو و پایپر کوردا در نقش های مکمل ایفای نقش می کنند. این فیلم در ژوئن سال 2021 معرفی شد و پورتمن و مور به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری در اواسط سال 2022 در اطراف ساوانا، جورجیا انجام شد. این فیلم برای اولین بار در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 20 می 2023 به نمایش درآمد، جایی که حقوق توزیع آمریکای شمالی توسط نتفلیکس به دست آمد. می دسامبر در 17 نوامبر 2023 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد، قبل از پخش در نتفلیکس در 1 دسامبر و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون ناتالی پورتمن در نقش الیزابت، جولیان مور در نقش گریسی، چارلز ملتن در نقش جو یو، کوری مایکل اسمیت در نقش جورجی و الیزابت یو در نقش مری آترتون-یو هنرنمایی می کنند.در ژوئن 2021، اعلام شد که پورتمن و مور در این فیلم بازیگر شدند. در سپتامبر 2022، Melton به بازیگران اضافه شد. در ژانویه 2023، گزارش شد که پایپر کوردا، الیزابت یو و گابریل چانگ به بازیگران فیلم پیوسته بودند. فیلمبرداری اصلی در ساوانا در عرض 23 روز در نوامبر 2022 انجام شد. ادوارد لاکمن در ابتدا قرار بود به عنوان فیلمبردار خدمت کند اما به دلیل آسیب دیدگی لچمن توسط کریستوفر بلوولت جایگزین شد. هاینز گفت که این فیلم تا حدی از فیلم های اینگمار برگمان Persona (1966) و Winter Light (1963) الهام گرفته شده است.

 

عملکرد فیلم May December 2023

در فوریه 2023، اسکای سینما حقوق پخش بریتانیا را به دست آورد. این فیلم برای رقابت برای نخل طلای هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد، جایی که در 20 می 2023 برای اولین بار به نمایش درآمد. در ماه مه 2023، نتفلیکس حقوق توزیع آمریکای شمالی را در Marché du Film به قیمت 11 میلیون دلار به دست آورد. برای دانلود فیلم May December 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم همچنین به عنوان "فیلم شب افتتاحیه" در جشنواره فیلم نیویورک 2023 در 29 سپتامبر به نمایش درآمد. این فیلم در 17 نوامبر 2023 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد، قبل از پخش در نتفلیکس در ایالات متحده و کانادا در 1 دسامبر 2023. این فیلم قرار است توسط اسکای سینما در بریتانیا در تاریخ 8 دسامبر 2023 اکران شود. دانلود فیلم May December 2023 به طرفداران ژانر درام و بازیگر ناتالی پورتمن پیشنهاد میشه. می دسامبر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 92 درصد را بر اساس نقد 220 منتقد، با میانگین نمره 8 از 10 بدست آوردند. انجمن این وبدسایت نوشتند: «می‌ دسامبر، داستان دشوار مبتنی بر واقعیت هایش را در قالب طنزی کم محور، ساعتی اغواکننده است.» متاکریتیک امتیاز 85 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. پیتر دبروژ از ورایتی در بررسی خود از فیلم پس از نمایش آن در کن، ماه دسامبر را "فیلمی بی پایان جذاب" خواند. دیوید ارلیش از IndieWire این فیلم را به عنوان "یک قطعه صمیمانه دلخراش از اردوگاه بالا که درام واقعی انسانی را از چیزهای هیجان انگیز تبلوید به تصویر می کشد" توصیف کرد. پیتر بردشاو، از گاردین، فیلم را «شگفت انگیز و زیبا می دانست که با دقتی جالب و زیرکانه توسط تاد هاینز ارائه شده است» و بازی‌های پورتمن و مور را حاوی «شیوه ای قوی» توصیف می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.