دانلود فیلم
Hard Days روزهای سخت

442 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 505
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم ژاپنی Hard Days (روزهای سخت) با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور
دانلود فیلم ژاپنی Hard Days (روزهای سخت) با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور

خلاصه فیلم Hard Days 2023

در شب 29 دسامبر، کارآگاه یوجی کودو در خال رانندگی تا مادرش را که با وضعیت جسمی وخیم در بیمارستان بستری شده است، ببیند. او یک تماس تلفنی از رئیس پلیس ایستگاه دریافت می کند که در مورد مشارکت او در ایجاد یک صندوق رشوه خواری می پرسد. او همچنین متوجه می شود که مادرش از دنیا رفته است. سپس یوجی کودو به طور تصادفی با ماشین خود به مردی برخورد می کند و آن مرد می میرد. در آن زمان، او پیامکی از افسر پلیس یازاکی دریافت می کند. پیامک هشدار می دهد "شما یک نفر را کشتید. من این را می دانم."...

 

عوامل ساخت فیلم Hard Days 2023

فیلم روزهای سخت یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور ژاپن است. این فیلم به کارگردانی میچیهیتو فوجی، نویسندگی کنیا هیراتا، میچیهیتو فوجی، تهیه کنندگی شینجیرو نیشیمورا، یوشیتاکا کامو، ماساکی کواید در سال 2023 منتشر شد. در فیلم Hard Days بازیگرانی همچون جونیور اوکادا در نقش یوجی کودو، گو ایانو در نقش تاکایوکی یازاکی، ریوکو هیروسو در نقش میساکو کودو، هایاتو ایزومورا در نقش هاجیمه اودا و تتا سوگیموتو در نقش میکیو آواشیما هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم روزهای سخت 2023

فیلم «روزهای سخت» فیلمی ژاپنی است که در سینماهای ژاپن اکران شد و اکنون در نتفلیکس برای تماشای جهانیان در دسترس است. برای دانلود فیلم Hard Days 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم مهیج ژاپنی بازسازی فیلم کره جنوبی «یک روز سخت» محصول 2014 است. بنابراین داستان فیلم به نظر آشنا می رسد. فیلم سرگرم کننده است، اما شخصیت ها نمی توانند همدردی بیننده را جلب کنند. اگرچه یک فیلم هیجان انگیز است، اما با ویژگی های ملودراماتیک خود شما را به یاد یک فیلم بالیوودی می اندازد. دانلود فیلم Hard Days 2023 به طرفداران فیلم های ژانر درام کشور ژاپن پیشنهاد میشه. به نظر می رسد آنتاگونیست در یک نقطه سزاوارتر همدلی بیننده است. از آنجایی که این یک بازسازی است، بدیهی است که داستان برای افرادی که نسخه اصلی را تماشا کرده اند، می دانند. اینجاست که فیلم کوتاه می آید. اگرچه این بار تغییرات خاصی در داستان ایجاد شده است، اما فیلم شگفت زده نمی شود. علاوه بر این، اگر سکانس های اکشن در یک اکشن هیجان‌انگیز احساس کش اومدن می کنند، شروع به سوال می کنید که آیا لازم است یا خیر؟ طرح اصلی بیش از بیست و چهار ساعت طول کشید و آن را پیچیده تر و احتمالاً برای بینندگان گیج کننده کرد. در این فیلم همین طرح در یک بازه زمانی سه روزه تمدید شده است. این به نوبه خود زمان بندی رویداد ها را می شکند و آنها را جامع می کند. فیلم در شبی آغاز می شود که با بارش های سیل آسا مشخص شده است، جایی که پلیس فاسد یوجی کودو (اوکادا جونیچی) پس از مرگ مادرش در حال رانندگی به سمت بیمارستان دیده می‌شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.