دانلود فیلم
Fast Charlie چارلی چابک

599 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8643
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fast Charlie (چارلی چابک) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Fast Charlie (چارلی چابک) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم چارلی چابک 2023

برای بیست سال، چارلی سوئیفت یک تعمیرکار و قاتل یک رئیس اوباش به نام استن بوده است. پس از اینکه یک رئیس رقیب به استن و خدمه اش ضربه وارد می کند، چارلی تنها بازمانده است.  چارلی تصمیم می گیرد انتقام دوستش را بگیرد و با مارسی، همسر سابق یک اوباش که او کشته است، همکاری می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Fast Charlie 2023

فیلم چارلی چابک (به انگلیسی: Fast Charlie) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی فیلیپ نویس و نویسندگی ریچارد ونک منتشر شد که بر اساس رمان میمون های تفنگ اثر ویکتور گیشلر در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. پیرس برازنان، جیمز کان (در آخرین حضور خود در فیلم) و مورنا باکارین در این فیلم بازی می کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم Mill Valley 2023 در 7 اکتبر 2023 اکران شد. فیلم چارلی چابک در 8 دسامبر 2023 در سالن های منتخب و ویدیوی درخواستی اکران شد. در این فیلم بازیگرانی چون پیرس برازنان در نقش چارلی سویفت، جیمز کان در نقش استن مولن و خانم باکارین در نقش مارسی کرامر هنرنمایی می کنند. در ژوئن 2009، رمان میمون های تفنگ اثر ویکتور گیشلر در سال 2001 برای اقتباس سینمایی انتخاب شد، با نوشتن فیلمنامه لی گلدبرگ و کارگردانی ریوهی کیتامورا. در سال 2018، تهیه کننده دن گرودنیک پروژه را کشف کرد، حقوق اساسی را به دست آورد و فیلیپ نویس را برای کارگردانی استخدام کرد (نویس در سال 1989 فیلم خشم کور را با بازی راتگر هاوئر برای او کارگردانی کرد). فیلمبرداری در آوریل 2022 در نیواورلئان آغاز شد. فیلم Fast Charlie آخرین فیلمی بود که کان بازی کرد چرا که او در 6 ژوئیه 2022 درگذشت.

 

عملکرد فیلم Fast Charlie 2023

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم Mill Valley 2023 در 7 اکتبر 2023 اکران شد، در حالی که فیلم در سالن های منتخب و ویدیوی درخواستی در 8 دسامبر 2023 توسط Vertical Entertainment اکران شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 81 درصد را بر اساس نظرات 16 منتقد، با میانگین نمره 7.1 از 10 بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.