دانلود فیلم
All Souls همه روح ها

315 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 505
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All Souls (همه ارواح) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم All Souls (همه ارواح) با کیفیت بالا بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم All Souls 2023

ریور زن جوانی است که بیشتر از 19 یا 20 سال ندارد و دخترش جید حدوداً 3 ساله است. ریور یک فروشنده مواد مخدر سطح پایین برای تامین هزینه های زندگی است و این او را به هدفی عالی برای پلیس ها تبدیل می کند. آنها فردی بالاتر در زنجیره غذایی به نام سیلاس را می خواهند که ریور سابقه همکاری با او دارد. به طور طبیعی، او نمی‌خواهد درگیر شود، اما در طول فیلم از جید علیه او استفاده می شود تا او را وادار به تبعیت کند...

 

عوامل ساخت فیلم All Souls 2023

فیلم همه روح ها یک فیلم سینمایی در ژانر جنایی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی امانوئل پیکت و نویسندگی آنتونی راگنون دوم منتشر شد. در فیلم همه روح ها بازیگرانی همچون مایکی مدیسون، جرالد «جی ایزی» گیلوم، ساموئل روکین، زک ویلا هنرنمایی می کنند. جنگ علیه مواد مخدر یکی از بزرگ ترین شکست ها در سیستم سیاسی آمریکاست، و فیلم All Souls این روایت را می گیرد و ما را به انتهای عمیق آن می اندازد. کارگردان امانوئل پیکت این درام سخت را در اولین بازی بلند خود هدایت می کند. فیلمنامه آنتونی راگنون II در این تریلر جنایی تخیلی به موضوعات پیچیده ای می پردازد. در همان زمان، مایکی مدیسون و جی ایزی اجراهایی را ارائه می دهند که شما را در دنیایی غوطه ور می کند که در آن ابهامات اخلاقی عادی است.  بازی های آنها شخصیت های آنها را در دنیایی که در آن زندگی می کنند مستقر می کند.

 

عملکرد فیلم همه روح ها 2023

فیلم All Souls چیزی بیش از ورود سنتی به ژانر هیجان انگیز است که با جریان مسائل دنیای واقعی تپش دارد. تصویر مایکی مدیسون از ریور، زن جوانی که در شبکه پیچیده ای از جنایت و اجرای قانون گرفتار شده است، پرتره ای واضح از عنصر انسانی در جنگ مواد مخدر را ترسیم می کند. برای دانلود فیلم All Souls 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اگر بازی مدیسون را در فرنچایز Scream دیدید، این نقش تجربه‌ای کاملا متفاوت را به بهترین شکل ممکن به شما می‌دهد. جی ایزی در یک اجرای غافلگیر کننده و چند لایه در نقش سیلاس، عمق استعدادی را نشان می دهد که فراتر از ریشه های موسیقی او است. نقطه قوت اصلی در بررسی تأثیر جنگ علیه مواد مخدر است، در درجه اول از طریق دریچه زندگی خانوادگی ریور.  این داستان فرعی لمسی تکان دهنده می افزاید و طنین احساسی را با هر کسی که با انتخاب های زندگی چالش برانگیز روبرو شده است ایجاد می کند. دانلود فیلم All Souls 2023 به طرفداران ژانر جنایی پیشنهاد میشه. کارگردانی پیکت به طرز ماهرانه ای شکوفایی سبک را با نگاهی خام و صریح به زندگی شخصیت ها ترکیب می کند و مخاطب را به قلب اکشن می کشاند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.