دانلود فیلم
Silent Night شب خاموش

470 تعداد بازدید
User 2
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 13750
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Silent Night (شب خاموش) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا و بدون سانسور
دانلود فیلم Silent Night (شب خاموش) با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا و بدون سانسور

خلاصه فیلم Silent Night 2023

برایان گودلاک یک برقکار است که در شهر خیالی لاس پالوماس تگزاس به همراه همسرش سایا و پسر خردسالش تیلور مایکل زندگی شادی را پشت سر می گذارد. در شب کریسمس سال 2021، برایان و تیلور در حال استفاده از یک دوچرخه جدید در چمن جلویی خود هستند. آنها در میان یک جنگ گروهی در تیراندازی متقابل گرفتار می شوند و تیلور کشته می شود. برایان بلافاصله سعی می کند گانگسترها را بگیرد و بکشد ولی رهبر یکی از باندهای Playa به گردن او شلیک می کند و او را رها می کند. برایان زنده می ماند، اما تارهای صوتی او به شدت آسیب دیده است...

 

عوامل ساخت فیلم Silent Night 2023

فیلم شب خاموش (به انگلیسی: Silent Night) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان وو و نویسندگی رابرت آرچر لین است. این فیلم دارای دیالوگ های گفتاری محدود است و جوئل کینامن در نقش پدری بازی می کند که پس از کشته شدن پسرش در شب کریسمس، قصد انتقام از یک باند را دارد. اسکات مسکودی، هارولد تورس و کاتالینا ساندینو مورنو نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.  فیلمبرداری در مکزیکو سیتی از آوریل تا می 2022 انجام شد و اولین بازگشت وو به هالیوود پس از فیلم Paycheck (2003) است. فیلم شب خاموش توسط Lionsgate در ایالات متحده در 1 دسامبر 2023 منتشر شد. این فیلم 6 میلیون دلار فروخت و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون جوئل کینامن در نقش برایان گادلاک، اسکات مسکودی در نقش کارآگاه دنیس واسل، هارولد تورس در نقش پلایا و کاتالینا ساندینو مورنو در نقش سایا گودلاک هنرنمایی می کنند. در اکتبر 2021، شب خاموش برای اولین بار به عنوان یک فیلم اکشن بدون دیالوگ گفتاری با جان وو به عنوان کارگردان و جوئل کینامن به عنوان ستاره اصلی معرفی شد. در مارس 2022، یک دستیار جلوه های ویژه در جریان پیش تولید در یک اجرای آزمایشی بدلکاری در مکزیکو سیتی مجروح شد. یکی از خدمه توسط یک ماشین مورد اصابت قرار گرفت و استخوان ران او شکست و شانه اش در رفت. در آوریل 2022، کید کودی، هارولد تورس، و کاتالینا ساندینو مورنو به بازیگران اضافه شدند. فیلمبرداری اصلی در آوریل 2022 در مکزیکو سیتی آغاز شد. فیلمبرداری در 17 مه 2022 به پایان رسید. مارکو بلترامی موسیقی متن فیلم را ساخته است. در مارس 2023، تهیه کننده اریکا لی تایید کرد که فیلم هیچ دیالوگی ندارد و توضیح داد: "واقعا دیالوگ ندارد. این فیلمنامه مشخصات دیگری بود که به من داده شد و خواندم و من می گفتم: "این یا یک حرکت نابغه خواهد بود یا  یک فاجعه، هیچ چیزی در این بین وجود ندارد." مطمئناً به اجرا بستگی دارد. وو تصمیم گرفت که اکشن را به شیوه ای واقع گرایانه تر فیلمبرداری کند که از درام احساسی پشتیبانی می کند به جای اینکه خود اکشن جنبه سرگرم کننده باشد، که امضای فیلم های قبلی او بود. برای این فیلم، کینامن تصمیم گرفت برای اولین بار بازیگری متد را امتحان کند و در کل فیلمبرداری صحبت نکند. فقدان ارتباط باعث شد که بازیگر احساس تنهایی کند و پس از چندین بار تلاش برای شروع، او تصمیم گرفت که ماشین سواری بی صدا تا اولین روز فیلمبرداری او به اندازه کافی طولانی باشد تا او را برای فیلم هیجان زده کند.

 

عملکرد فیلم شب خاموش ۲۰۲۳

در سپتامبر 2023، اعلام شد که لاینزگیت حق پخش فیلم را به دست آورده است. این فیلم در 1 دسامبر 2023 در سینما اکران شد. برای دانلود فیلم Silent Night 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در ایالات متحده و کانادا، فیلم شب خاموش ۲۰۲۳ در کنار رنسانس: فیلمی از بیانسه، گودزیلا منهای یک و شیفت اکران شد و در ابتدا پیش بینی می شد که از 1870 سینما در آخر هفته افتتاحیه اش به فروش 6 تا 8 میلیون دلاری برسد. پس از کسب 1 میلیون دلار در روز اول (شامل 250000 دلار از پیش نمایش های پنجشنبه شب)، برآوردها به 2 تا 3 میلیون دلار کاهش یافت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 60 درصد را بر اساس نقد 98 منتقد با میانگین نمره 5.7 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Silent Night 2023 به طرفداران ژانر اکشن و هیجان انگیز پیشنهاد می شود. انجمن این وب سایت نوشتند: «فیلم شب خاموش مجدداً تأیید می کند که یک فیلم اکشن به دیالوگ زیادی نیاز ندارد اگر مجموعه ها به اندازه کافی محکم باشند ». متاکریتیک به فیلم Silent Night، امتیاز 54 از 100 را بر اساس نقد 26 منتقد داده است که نشان دهنده نقد های "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.