دانلود فیلم
Chicken Run: Dawn of the Nugget فرار مرغی: طلوع ناگت

1004 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 16842
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget با زیرنویس فارسی به صورت کامل (فرار مرغی: طلوع ناگت)
دانلود فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget با زیرنویس فارسی به صورت کامل (فرار مرغی: طلوع ناگت)

خلاصه فیلم فرار مرغی: طلوع ناگت ۲۰۲۳

جینجر و جوجه های آزاد شده پس از فرار موفقیت آمیز از مزرعه آقا و خانم تویدی، در پناهگاه پرندگان جزیره ای اسکان یافته اند، جایی که گله می تواند در هماهنگی و امنیت زندگی کند، بدون هیچ خطری از جانب انسان.  جینجر و راکی ​​با یک بچه جوجه کشی به نام مولی تشکیل خانواده می دهند. موش ها، نیک و فچر هر از گاهی به جوجه ها سر می‌زنند تا وسایل خانه جدیدشان را به اونها برسونن...

 

عوامل ساخت فیلم فرار مرغی: طلوع ناگت 2023

فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget یک فیلم سینمایی انیمیشن در ژانر کمدی و استاپ موشن محصول بریتانیا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی سم فل، بر اساس فیلمنامه ای از کری کرکپاتریک، جان اوفارل و ریچل تونارد، از داستان اصلی کرک پاتریک و اوفارل است منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Chicken Run (2000) است که توسط Aardman Animations ساخته شده است و با صداپیشگی Thandiwe Newton، Zachary Levi، Bella Ramsey، Romesh Ranganathan، David Bradley، Daniel Mays، Jane Horrocks، Imelda Staunton، Lynn Ferguson، Josie Sedgwick به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget اولین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن در 14 اکتبر 2023 داشت و بعداً توسط نتفلیکس در 15 دسامبر 2023 اکران شد. این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان رو به رو شد. پس از اتمام Chicken Run در سال 2000، جفری کاتزنبرگ، مدیر اجرایی انیمیشن DreamWorks و یکی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم، ایده ساخت دنباله آن را به Aardman Animations پیشنهاد کرد. با این حال، آردمن به دلیل اینکه احساس می کردند برای ساخت دنباله ای آماده نیستند و همچنین کارکنان آن پس از اتمام فیلم اصلی احساس خستگی می کنند، آن را رد کرد و در عوض به پروژه های مختلف رفتند. از آن زمان، ایده ها و صحبت های دنباله روی برای سال ها مطرح شد تا اینکه تعداد زیادی از خدمه فیلم اول با ادامه داستان موافقت کردند. دنباله ای بر Chicken Run در آوریل 2018 با انیمیشن های Aardman، StudioCanal و Pathé برای تولید گزارش شد. DreamWorks به دلیل پایان دادن به همکاری خود با Aardman پس از انتشار Flushed Away در سال 2006 هیچ دخالتی نداشت. سام فل به کارگردانی پل کیولی تهیه کننده است. در 16 اکتبر 2019، فیلم به طور رسمی پیش تولید را آغاز کرد. از آنجا که تعداد بسیار کمی از وسایل و مدل های فیلم اصلی پس از نابودی در آتش سوزی انبار در سال 2005 جان سالم به در بردند، فل و تیمش به استفاده از عکس‌های مرجع از کتاب «ساخت» فیلم اصلی متوسل شدند.

 

عملکرد فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget در شصت و هفتمین جشنواره فیلم BFI لندن در 14 اکتبر 2023 به نمایش درآمد و هیچ یک از بازیگران به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 حضور نداشتند و شخصیت های فیلم به جای خود روی فرش قرمز راه می رفتند. برای دانلود فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در 15 دسامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد. پیش نمایش این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 11 ژوئن 2023 بود. نتفلیکس حقوق پخش جهانی فیلم را به استثنای چین خریداری کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 79 درصد را بر اساس نقد 87 منتقد، با میانگین نمره 6.7 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «Chicken Run: Dawn of the Nugget خنده های آسان و انیمیشن های چشم نوازی را ارائه می دهد که طرفداران نسخه اصلی از آن لذت می برند، اگرچه یک احساس کلی کاهش بازده وجود دارد.» دانلود فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023 به طرفداران قسمت اول این انیمیشن پیشنهاد میشه. متاکریتیک، بر اساس 29 نقد، امتیاز 63 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً مطلوب" است. جان نوجنت برای مجله امپایر نوشت: «جاه طلبی و گستره فنی به طور قابل توجهی جسورانه تر از چیکن ران قبلی است» گرگسون ویلیامز در چهاردهمین جوایز رسانه هالیوود Music in Media نامزد بهترین موسیقی متن اصلی شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.