دانلود فیلم
Cat Person گربه دوست

647 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2367
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cat Person (گربه دوست) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Cat Person (گربه دوست) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم گربه دوست 2023

مارگوت، دانشجوی 20 ساله دانشجوی سال دوم، رابطه کوتاهی با رابرت، مرد مسن تری دارد که اغلب به سینمای محل کار او سر می‌زند.

 

عوامل ساخت فیلم Cat Person 2023

فیلم گربه دوست (به انگلیسی: Cat Person) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و روانشناختی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سوزانا فوگل بر اساس فیلمنامه ای از میشل اشفورد است. این فیلم بر اساس داستان کوتاهی به همین نام نوشته کریستن روپنیان در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون امیلیا جونز در نقش مارگوت، نیکلاس براون در نقش رابرت، جرالدین ویسواناتان در نقش تیلور، ایزابلا روسلینی در نقش دکتر انید زابالا و امید دیویس در نقش کلی هنرنمایی می کنند. فیلم Cat Person در جشنواره فیلم ساندنس در 21 ژانویه 2023 به نمایش درآمد و در 6 اکتبر 2023 توسط ریالتو پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم اقتباسی از داستان کوتاه 2017 به همین نام است که کریستن روپنیان برای نیویورکر نوشته است. در 20 ژوئن 2021، StudioCanal و Imperative Entertainment اعلام کردند که در اقتباس از داستان کوتاه به یک فیلم هیجان انگیز روان شناختی، با سوزانا فوگل به کارگردانی فیلمنامه ای از میشل اشفورد و با بازی نیکلاس براون و امیلیا جونز، همکاری خواهند کرد. تولید در 14 اکتبر 2021 آغاز شد. فیلمبرداری اصلی در شهر جرسی و نیوآرک، نیوجرسی انجام شد.

 

عملکرد فیلم گربه دوست 2023

فیلم Cat Person برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 21 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. در ایالات متحده توسط Rialto Pictures در 6 اکتبر 2023 منتشر شد. برای دانلود فیلم Cat Person 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. بعداً در 1 دسامبر 2023 در VOD تنها از طریق Hoopla و Spectrum on Demand منتشر شد. پس از اولین نمایش ساندنس، پیشنهادهای توزیع از Netflix، Bleecker Street و Open Road Films دریافت کرد، که هیچ کدام سرمایه داران را راضی نکرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 116 نقد امتیاز تایید 45 درصد با میانگین نمره 5.6 از 10 بدست آوردند. دانلود فیلم Cat Person 2023 به طرفداران ژانر هیجان انگیز و روانشناختی پیشنهاد میشه. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، امتیاز 48 از صد را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده بررسی "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.