دانلود فیلم
The Moon ماه

442 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8262
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای The Moon (ماه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل
دانلود فیلم کره ای The Moon (ماه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل

خلاصه فیلم The Moon 2023

در آینده ای نزدیک، اولین ماموریت سرنشین دار کره جنوبی به ماه با یک فاجعه غم انگیز به پایان می رسد. پنج سال بعد، دومین پرواز فضایی فضانورد سان وو را در فضا سرگردان کرد. در مواجهه با فاجعه مرگبار دیگری، مرکز فضایی نارو به مدیر عامل سابق خود کیم جائه گوک مراجعه می کند تا سان وو را سالم به خانه بازگرداند.

 

عوامل ساخت فیلم ماه 2023

فیلم ماه (کره ای: 더 문؛ RR: Deo Mun) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و بقای فضایی محصول سال ۲۰۲۳ کشور کره جنوبی است. این فیلم به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کیم یونگ هوا با بازی سول کیونگ‌گو، دوه کیونگ سو و کیم هی آئه منتشر شده است. فیلم The Moon داستان دراماتیک اولین ماموریت اکتشافی ماه و انزوای کره جنوبی در فضا را دنبال می کند. فیلم ماه در 2 اوت 2023 به نمایش درآمد. در فیلم The moon سول کیونگ گو در نقش کیم جائه گوک، رئیس سابق مرکز فضایی، دو کیونگ سو در نقش هوانگ سان وو، یکی از خدمه فضایی، کیم هی آئه در نقش یون مون یانگ، مدیر کل ایستگاه فضایی ناسا، جو هان چول به عنوان وزیر علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک بیونگ یون در نقش جونگ مین گیو، رئیس فعلی مرکز فضایی هنرنمایی می کنند. در فیلم The moon سول کیونگ گو در نقش کیم جائه گوک، رئیس سابق مرکز فضایی، دو کیونگ سو در نقش هوانگ سان وو، یکی از خدمه فضایی، کیم هی آئه در نقش یون مون یانگ، مدیر کل ایستگاه فضایی ناسا، جو هان چول به عنوان وزیر علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک بیونگ یون در نقش جونگ مین گیو، رئیس فعلی مرکز فضایی هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی فیلم ماه در 6 ژوئن 2021 آغاز شد و در اکتبر 2021 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم ماه 2023

به دلیل فیلم The moon بینندگان متوجه خواهند شد فناوری CGI کره جنوبی بسیار توسعه یافته است. برای دانلود فیلم The Moon 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. خط داستانی خوب، قابل درک، به خوبی مطالعه شده است، از نظر واقع گرایانه (لمس کننده، احساسی، خنده دار) این فیلم دارای نقش آفرینی در سطح بالایی از بازیگران است، اما برای بازیگران خارجی هنوز خیلی سخت است، اما مهم نیست. دانلود فیلم The moon 2023 به طرفداران ژانر فضایی و همینطور دو کیونگسو پیشنهاد میشه. بنابراین، در کل این فیلم خیلی خوب است!  مطمئنم اگر این فیلم را در سینما تماشا نکنید پشیمان خواهید شد. زیرا ارزش تماشای آن را در سینما با خانواده، دوستان خود دارد. من فکر می کنم فیلم های علمی تخیلی کره ای از هالیوود متمایز هستند زیرا می توانند انسانیت را بهتر از هالیوود بیان کنند. هاله اش با داستان های دیگر متفاوت است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.