دانلود فیلم
Priscilla پریسیلا

1068 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 21599
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Priscilla بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی (پریسیلا)
دانلود فیلم Priscilla بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی (پریسیلا)

خلاصه فیلم پریسیلا 2023

در سال 1959، پریسیلا بولیو 14 ساله به همراه خانواده اش در باد ناوهیم، آلمان، جایی که پدرش در ارتش ایالات متحده مستقر است، زندگی می کند. در یک مهمانی در پایگاه، پریسیلا با الویس پریسلی خواننده مشهور 24 ساله آشنا می شود که در اوج شهرت خود به ارتش فراخوانده شده است. الویس فوراً به پریسیلا علاقه مند می شود و این دو علیرغم نگرانی والدینش در مورد اختلاف سنی و شهرت الویس، به طور اتفاقی با هم قرار می گذارند. الویس در نهایت پس از خدمتش به ایالات متحده باز می گردد و ارتباط خود را با پریسیلا از دست می دهد و او را به حال خود رها می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Priscilla 2023

فیلم پریسیلا یک فیلم سینمایی در ژانر درام، زندگی نامه ای محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سوفیا کاپولا است که بر اساس خاطرات الویس و من نوشته پریسیلا پریسلی (که به عنوان تهیه کننده اجرایی کار می کند) و ساندرا هارمون در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است.  داستان زندگی پریسیلا و رابطه عاشقانه پیچیده او با الویس پریسلی را دنبال می کند. در این فیلم بازیگرانی همچون کیلی اسپانی در نقش پریسیلا پریسلی، جیکوب الوردی در نقش الویس پریسلی، آری کوهن در نقش کاپیتان بولیو، ناپدری پریسیلا، داگمارا دومینچیک در نقش آن بولیو، مادر پریسیلا و تیم پست در نقش ورنون پریسلی، پدر الویس هنرنمایی می کنند. در 12 سپتامبر 2022، اعلام شد که سوفیا کاپولا اقتباسی از خاطرات پریسیلا پریسلی، الویس و من، با بازی جیکوب الوردی در نقش الویس پریسلی و کیلی اسپانی در نقش پریسیلا پریسلی، کارگردانی خواهد کرد. وقتی از کاپولا پرسیده شد که چه چیزی باعث شد که بخواهد از خاطرات پریسیلا برای فیلم بعدی خود اقتباس کند، کاپولا در مصاحبه ای پاسخ داد: "من سال ها خاطرات او را داشتم و یادم می آید مدت ها پیش آن را خوانده بودم. یکی از دوستانم اخیراً درباره او صحبت می کرد. ما به بحث در مورد کتاب رسیدیم. دوباره آن را خواندم و واقعاً تحت تأثیر داستان او قرار گرفتم.» هنگامی که از کاپولا پرسیده شد که چه چیزی باعث شد کیلی اسپانی انتخاب مناسبی برای بازی در نقش پریسیلا باشد، گفت: «این شخصیت در طول فیلم از سن 15 سالگی تا 27 سالگی می‌گذرد، بنابراین او باید می توانست بازی کند و در مدت زمان زیادی پیر شود. برای من واقعاً مهم بود که همان بازیگر نقش پریسیلا را در آن مراحل مختلف زندگی اش داشته باشم و فکر می‌کنم کیلی می‌تواند این کار را انجام دهد. او بازیگر قوی ای است و همچنین بسیار جوان به نظر می رسد." کاپولا در مصاحبه ای فاش کرد که پریسیلا پریسلی تهیه کننده اجرایی پریسیلا است.

 

عملکرد فیلم Priscilla 2023

فیلم پریسیلا برای اولین بار در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 4 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم Priscilla 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم به عنوان منتخب اصلی جشنواره فیلم نیویورک 2023 در 6 اکتبر به نمایش درآمد و اولین نمایش کانادایی خود را به عنوان ارائه ویژه در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم ونکوور در 7 اکتبر داشت. این فیلم در ایالات متحده توسط A24 و در ایتالیا توسط Vision Distribution توزیع شد. در ابتدا توسط Stage 6 Films و Sony Pictures Releasing International در خارج از ایالات متحده و ایتالیا توزیع می شد، سونی بعداً به دلیل اینکه دارایی پریسلی حقوق موسیقی را دریغ کرد، از پروژه خارج شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 82 درصد را بر اساس نظر 234 منتقد، با میانگین نمره 7.2 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Priscilla 2023 به طرفداران آلویس پریسلی و فیلم های زندگی نامه ای پیشنهاد می شود. انجمن این وبسایت نوشتند: «با اجرای کیلی اسپانی در نقش اصلی، پریسیلا می بیند که سوفیا کاپولا نگاهی لطیف و در عین حال شفاف به ترکیبی که اغلب سمی است که از ترکیب عشق اول و شهرت ایجاد شده است، می بیند.» Metacritic بر اساس 55 منتقد، امتیاز 78 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است. نقدهای مثبت، انتخاب بازیگران اسپانی و الوردی را ستودند، و برخی اظهار داشتند که بازیگران پویایی قدرت گسترده بین پریسیلا و الویس را برجسته می کنند. بن کنیگزبرگ از نیویورک تایمز، اجرای اسپانی را «حساس» و «پروتئین» توصیف کرد، در حالی که مارلو استرن از رولینگ استون نوشت: «اسپینی، که 25 سال سن دارد، اما یک نوجوان متقاعدکننده است، شگفت انگیز است و پریسیلا را میخکوب می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.