دانلود فیلم
Finestkind بهترین

310 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5438
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Finestkind بدون سانسور با ترجمه فارسی از لینک مستقیم (بهترین)
دانلود فیلم Finestkind بدون سانسور با ترجمه فارسی از لینک مستقیم (بهترین)

خلاصه فیلم بهترین 2023

برادران ناتنی تام و چارلی هر دو در شهر بندری نیوبدفورد در ماساچوست زندگی می کنند.  اگرچه آنها یک مادر مشترک دارند، اما دو پدر متفاوت دارند. ماهی گوش ماهی در این شهر به ارزش طلا می ارزد، بنابراین تام و خدمه در جستجوی آنها به آب های کانادا می روند.

 

عوامل ساخت فیلم بهترین 2023

فیلم Finestkind فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز ساخته برایان هلگلند است. در این فیلم، دو برادر ناتنی با بازی بن فاستر و توبی والاس به باتلاق جنایت بوستون هدایت می شوند. این فیلم در سپتامبر 2023 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی همچون جنا اورتگا در نقش میبل، تامی لی جونز در نقش ری الدریج، بن فاستر در تقش تام، کلین کرافورد در نقش پیت ویکز و تیم دالی در نقش دنیس سایکس هنرنمایی می کنند. کارگردانی آن را برایان هلگلند بر عهده داشت که فیلمنامه آن را نیز نوشت. این ششمین کار کارگردانی او پس از بازگشت است. بن فاستر و توبی والاس نقش دو برادر ناتنی تام و چارلی را بازی می کنند. جنا اورتگا نقش زن جوانی به نام میبل را بازی می کند. فیلمبرداری از اواسط آوریل تا 7 ژوئن 2022 در بوستون در ساحل شرقی ایالات متحده و در شهر بندری نیوبدفورد، همچنین در ماساچوست، جایی که هلگلند در آن بزرگ شد، انجام شد. فیلمبرداری در آنجا شامل لوکیشن هایی در خیابان کوو و صحنه پایانی فیلم در پل فیرهون بود.  فیلمبرداری پس از 35 روز فیلمبرداری در نیوبدفورد و 22 روز دیگر در منطقه شهر به پایان رسید.  پس از آن، چند عکس دیگر در منطقه بندر گرفته شد. کریل فورسبرگ، فیلمبردار سوئدی، اخیراً روی فیلم جنایی مری هارون، چارلی می‌گوید، چندین فیلم کوتاه و تعدادی موزیک ویدیو کار کرده است. موسیقی فیلم توسط کارتر بورول ساخته شد که نامزد چندین جایزه اسکار شد. هلگلند قبلا در Ritter aus Passion و Legend با او کار کرده است. Paramount+ حقوق فیلم را تضمین کرد.

 

عملکرد فیلم Finestkind 2023

اولین نمایش جهانی در 8 سپتامبر 2023 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو انجام شد. برای دانلود فیلم Finestkind 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر 2023 در جشنواره فیلم آستین نمایش داده خواهد شد. در ایالات متحده آمریکا، فیلم بهترین 2023 رتبه R را از MPAA دریافت کرد که مربوط به امتیاز برای سنین 17 سال به بالا است. دانلود فیلم Finestkind 2023 به طرفداران ژانر هیجان انگیز پیشنهاد میشه هرچند بررسی های اولیه تا حد زیادی منفی بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.