دانلود فیلم
Thanksgiving روز شکرگزاری

533 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 28451
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Thanksgiving با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل (روز شکرگزاری)
دانلود فیلم Thanksgiving با زیرنویس فارسی بدون سانسور به صورت کامل (روز شکرگزاری)

خلاصه فیلم روز شکرگزاری 2023

در طول روز شکرگزاری در پلیموث، ماساچوست، مردم در خارج از فروشگاه محلی RightMart جمع می شوند تا برای فروش بلک فرایدی آماده شوند. جسیکا رایت، که پدرش توماس صاحب فروشگاه است، به دوست پسرش بابی و دوستانش ایوان، گبی، اسکوبا و یولیا اجازه می دهد زودتر از در کناری وارد فروشگاه شوند. جمعیت بیرون آن ها را می بینند و در حالت دیوانه وار به داخل فروشگاه می روند و در نتیجه چندین نفر از جمله آماندا کالینز، همسر مدیر فروشگاه میچ، جان خود را از دست می دهند. وقتی بابی سعی می‌کند کسی را نجات دهد، دستش می شکند و متعاقباً از گروه ناپدید می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Thanksgiving 2023

فیلم روز شکرگزاری (همچنین به عنوان شکرگزاری خونین در برخی بازارها شناخته می شود) یک فیلم اسلشر محصول کشور آمریکا است. فیلم Thanksgiving در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الی راث و نویسندگی جف رندل منتشر شد که بر اساس داستانی از این زوج که با راجر برنبام تهیه کننده بوده اند. بر اساس تریلر ساختگی راث به همین نام از گریندهاوس (2007)، این سومین اقتباس بلند از یک تریلر ساختگی گریندهاوس پس از ماچته (2010) رابرت رودریگز و Hobo with a Shotgun (2011) ساخته جیسون آیزنر است. در این فیلم پاتریک دمپسی، ادیسون رائه، میلو مانهایم، جالن توماس بروکس، نل ورلاک، ریک هافمن و جینا گرشون به ایفای نقش می پردازند و یک شهر کوچک ماساچوست را دنبال می کند که در حوالی تعطیلات شکرگزاری توسط یک قاتل با ماسک جان کارور وحشت زده می شود. در این فیلم بازیگرانی همچون پاتریک دمپسی در نقش کلانتر اریک نیولون، نل ورلاک در نقش جسیکا، ادیسون ری در نقش گبی، جلن توماس بروکس در نقش بابی، میلو مانهایم در نقش رایان و ریک هافمن در نقش توماس رایت هنرنمایی می کنند. پس از اینکه کارگردان الی راث تریلر فیلم جعلی، شکرگزاری، را برای فیلم Grindhouse (2007) ساخت، برنامه ریزی برای یک اقتباس بلند آغاز شد. در سال 2010، راث به CinemaBlend گفت که او در حال نوشتن فیلمنامه با جف رندل است و امیدوار است پس از اتمام کار مطبوعاتی برای آخرین جن گیری (2010) آن را کامل کند. در فوریه 2019، گزارش‌ها حاکی از آن بود که راث قرار است ماه آینده یک فیلم ترسناک نامشخص را برای Miramax در بوستون، ماساچوست کارگردانی کند. در ژانویه 2023، Deadline Hollywood گزارش داد که گروه رسانه ای Spyglass در حال تولید این فیلم است. راث از Borderlands (2024) خارج شد و فیلمبرداری اضافی را به تیم میلر واگذار کرد تا فیلم را کارگردانی کند. فیلمبرداری اصلی در تورنتو و همیلتون، انتاریو، از 13 مارس تا 5 مه 2023 انجام شد.

 

عملکرد فیلم Thanksgiving 2023

روز شکرگزاری در ایالات متحده توسط TriStar Pictures در 17 نوامبر 2023 منتشر شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان 45.5 میلیون دلار در مقابل بودجه 15 میلیون دلار، فروخت. برای دانلود فیلم Thanksgiving 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 84 درصد را بر اساس نظرات 142 منتقد، با میانگین نمره 6.8 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشت: «ترکیب طنز با غم و اندوه فوق العاده لذت بخش، جشن شکرگزاری جشنی برای طرفداران گرندهاوس است». Owen Gleiberman از Variety نوشت: "فیلم شکرگزاری از قوانین ژانر اسلشر پیروی می کند، اما فضایی پربارتر و سرگرم کننده تر از این فیلم ها دارد". دانلود فیلم Thanksgiving 2023 به طرفداران ژانر ترسناک و اسلشر پیشنهاد میشه. جی. آلن جانسون از سانفرانسیسکو کرونیکل به فیلم امتیاز یک از چهار داد و نوشت: "شکرگزاری می توانست یک فیلم ترسناک عالی باشد. در عوض، این یکی از مواردی است که اگر تریلر را دیده باشید انگار فیلم را دیده اید.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.